سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ دلیلی به جز تاکتیک تیمی برای تعویض رسول نویدکیا وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال فردا سپاهان در فولادشهر به رویارویی با استقلال اهواز خواهد رفت.

ایگور استیماچ سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: اطلاعاتی کسب کردیم که بازی از ساعت ۱۹ به ساعت ۱۷ منتقل شده و از این موضوع خوشحال نیستیم.

وی با بیان اینکه ما بازی قبلی در تهران بازی داشتیم و مشخص است بازیکنان نیاز به زمان بیشتر برای تقویت روحی داشتند، افزود: ما تلاش می‌کنیم تا نهایت تقویت روحی را به آنها بدهیم چراکه در وضعیت حساسی قرار داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه این یکی از بازی‌هایی است که همه از پیش امتیازاتش را تقسیم کرده‌اند در صورتی که رقیب مان بسیار سخت است، تصریح کرد: کارمان سخت است چراکه خلعتبری و کرمی نمی‌توانند به ما کمک کنند پس مجبوریم دوباره تغییرات دهیم که من از این موضوع خوشحال نیستم اما نگران این موضوع نیستم.

وی با بیان اینکه بازیکنان خوبی داریم و آنها منتظر فرصت هستند و می‌توانند خود را نشان دهند، بیان کرد: کیفیت یک مربی را تنها لحظات خاص تعیین نمی‌کند و همه می‌دانند باشگاه ما در موقعیتی مانند سال‌های گذشته نیست.

استیماچ با بیان اینکه در گذشته باشگاه سعی می‌کرد بهترین‌ها را خریداری کرده تا جام را کسب کند اما من در حالی به این باشگاه وارد شدم که سپاهان در سخت‌ترین شرایط قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: بازیکنان عادات خاصی برای خود دارند و این در حالی است که در فوتبال نوین این عادات جایی ندارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه که آیا تعویض شدن رسول نویدکیا به دلیل رفتار اخیر برادرش محرم است، اظهار داشت: مطمئن باشید هیچ دلیلی به جز تاکتیک تیمی برای تعویض رسول وجود ندارد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار