تیم فوتبال ذوب آهن فردا از دور برگشت مرحله 1/8 لیگ قهرمانان آسیا میزبان العین امارات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش مسابقه مسابقه تیمش مقابل نماینده امارات گفت: در بازی رفت نتیجه خوبی گرفتیم. یک بر یک نتیجه خوبی است اما این دلیل صعود ما نخواهد بود. فردا یک بازی سخت و تعینن کننده داریم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا هم با یک بازی خوب به مرحله بعد صعود کنیم. داشتن حمایت هواداران برایمان بسیار مهم است. بیش از هر زمانی نیاز به حمایت هواداران داریم. هواداران باید به ورزشگاه بیایند. امیدواریم بچه‌ها هم بتوانند جواب حمایت آنها را بدهند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه از بین بازیکنان خارجی تیم فوتبال العین نظیر دیانفرد داگلاس- فیلیپه باستوس- دانیلو آسپریلا و عمر عبد الرحمن، کدام یک در بازی فردا سرنوشت ساز خواهد بود، گفت: العین فقط متکی به این چهار بازیکن نیست و بازیکنان خوب دیگری هم در ترکیبش دارد ولی با این حال این بازیکنان که نام بردید از بهترین های تیم العین هستند و با وجود چنین بازیکنانی، تیم العین خط هافبک و حمله قدرتمندی تشکیل داده است.

گل محمدی در مورد محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد:‌ هادی محمدی محروم است. مهدی رجب‌زاده هم از مصدومیت رنج می‌برد. او دیروز تمرین کرد و تا امروز و فردا شرایطش بهتر خواهد شد. امیدوارم که بتوانیم از این بازیکن فردا استفاده کنیم.



انتهای پیام/م
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.