سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: شروع خوبی نداشتیم و گل خوردیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست مقابل العین امارات گفت: این تیم می توانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند اما اسیر حرفه ای گری حریف شد.
 یحیی گل‌ محمدی افزود: در نیمه اول با دو تعویض اجباری رو به رو شدیم اما در عین حال می توانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: پس از دریافت گل اول همچنان فرصت جبران گل خورده را داشتیم اما با دریافت گل دوم تمرکز بازیکنان و انسجام تیم ما از بین رفت.
گل ‌محمدی به بازی عمر عبدالرحمان بازیکن تیم فوتبال العین در این دیدار اشاره کرد و افزود: گرچه سایر بازیکنان العین نیز از توانایی بسیار بالایی برخوردارند اما عبدالرحمان نابغه فوتبال آسیاست.
وی ابراز امیدواری کرد که با قهرمانی در مسابقات حذفی باشگاههای فوتبال ایران، تیم ذوب آهن اصفهان بار دیگر سهمیه آسیا را به دست  آورد.                                                                                                        سرمربی تیم فوتبال العین امارات نیزبا ابراز خوشحالی از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ذوب اهن جوانمردانه بازی کرد.
زلاتکو دالیچ  تصریح کرد:تیم ما در 90 دقیقه تیم برتر میدان واز انسجام تاکتیکی خوبی برخوردار بود
وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای این دیدار از فرصت بیشتری نسبت به تیم العین برخوردار بود ، گفت: تیم ما توانست راه نفوذ ذوب آهن را ببندد.
وی افزود: از اینکه توانستیم تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان را شکست دهیم و پیروز میدان شویم، بسیار خوشحالم.
تیم فوتبال العین امارات عربی متحده چهارشنبه شب در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه دو بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
دو تیم در دیدار رفت که در امارات برگزار شده بود به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافته بودند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار