سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: فردا با یک تیم بسیار گردن کلفت و با انگیزه بازی داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: فردا با یک تیم بسیار گردن کلفت و با انگیزه بازی داریم.
وی ادامه داد: نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال استقلال خوزستان را به خوبی می شناسیم و همین شناخت سبب می شود که مسابقه سخت تر شود. ما برای برد و حریف برای نباختن بازی می کند.قطعا به دنبال این هستیم که 3 امتیاز بازی را از آن خود سازیم و این برد برای ما اهمیت فراوانی دارد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت احسان حاج‌صفی بیان داشت: حاج‌صفی روحیه بسیار خوبی دارد. حضور او در سپاهان باعث خوشحالی هواداران شده و او از لحاظ بدنی بسیار آماده است و امیدوارم در بازی فردا نهایت استفاده را از این بازیکن ببریم.
ویسی در پاسخ به این سوال که اگر در بازی فردا برنده شود مقابل تیم فصل گذشته خود شادی می‌کند یا خیر تصریح کرد: فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است و من هم حرفه‌ای فکر می‌کنم و بلد نیستم ادا در بیاورم. پارسال تیم من در خوزستان بود ولی امسال سپاهان تیم من است و نمی‌دانم شادی من چگونه خواهد بود. امسال به سپاهان تعهد داده‌ام و برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد.
وی درباره بحث اضافه شدن هادی عقیلی به تیم و جذب بازیکن جدید برای تیم گفت: ما تا 15 شهریور وقت داریم. بحث این که جا داریم یا جا نداریم مطرح نیست بلکه برای جذب بازیکن نیاز است که چه چیزی از بازیکن می خواهیم. اگر قرار است هادی را بیاوریم و روی نیمکت بنشانیم درست نیست. بلکه باید جوانی را با 50 میلیون بیاوریم که پشتوانه تیم شود. هادی بسیار قابل احترام است و نمی خواهیم اتفاقی رخ دهد که به او احترامی شود.
ویسی درباره دنیل نوروزی گفت: دنیل شخصیت بالایی داشت ولی مشکل سربازی داشت و دیگر از دست ما برنمی آمد کاری کنیم.
سرمربی سپاهان در پایان، در رابطه با برگزاری مسابقات المپیک در ریو و این که سالهاست فوتبال ایران در آرزوی حضور در این رقابتهاست اظهار داشت: المپیک بهترین رقابت های دنیاست و همه ورزشکاران دوست دارند در این مسابقات حضور داشته باشند. ما هم ورزشکاران خوبی داریم و دوست داریم نتیجه بگیرند. هر کسی که نتیجه بگیرد تن هر ایرانی می لرزد. درباره عدم صعود تیم فوتبال ایران، 44 سال است کسی دلیلش را پیدا نکرده است. من در یک ساعت پیدا کنم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار