ساری،

سرعت و سبقت غیرمجاز علت بیشتر تصادفات کشور

سرعت و سبقت غیرمجاز علت بیشتر تصادفات حادثه‌ساز در جاده‌های کشور بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پلیس راهور ناجا در سفر به مازندران گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ از عوامل اصلی تصادفات حادثه‌ساز بود.

سردارتقی مهری تغییرات جوی ناگهانی در تعطیلات نوروز را از دلایل مهم تصادفات جاده‌ای اعلام کرد و افزود: بارش برف و باران و لغزندگی سطح جاده‌ها سبب افزایش دو تا سه برابری حجم ترافیک در این مسیرها شده بود.

وی گفت: تصادفات منجر به فوت و تصادفات ناشی از انحراف به چپ در مازندران در مقایسه با پاسال افزایش داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه برگشت مسافران و گردشگران از تعطیلات نوروزی مدیریت سفر، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و داشتن صبر و حوصله از جمله نکاتی است که باید هموطنان مورد توجه قرار دهند تا سفر سالمی را طی کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه افزایش چند برابری ترافیک و مغایرت آن با حجم و تحمل جاده‌ها گفت : مازندران یکی از پر ترددترین استان‌های کشور است و شاهد تخلفات غیرمجاز و سبقت‌های غیرمجاز و انحراف به چپ هستیم.

سردار تقی مهری عرض کم جاده‌های مازندران را در مقایسه با سایر استان‌ها از دلایل اصلی این حوادث خواند و افزود: تصادفات منجر به فوت و تصادفات ناشی از انحراف به چپ در مازندران در مقایسه با سال قبل افزایش داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، سرعت ، سبقت ، غیرمجاز ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار