ساری،

ترافیک سنگین، اعمال محدودیت در محورهای مازندران

ترافیک سنگین در ورودی و خروجی محورهای مازندران حاکم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به اینکه محورهای کوهستانی استان بارانی و لغزنده است، گفت: در محور هراز از ابتدای پارک جنگلی آمل و خروجی از تهران ترافیک سنگین وجود دارد.

سرهنگ محمدنژاد افزود: ترافیک در ارتفاعات محور کندوان، نیمه‌سنگین و در مرزن‌آباد سنگین است.

وی گفت: در محور سوادکوه نیز از شیرگاه تا زیراب به طول حدود 20 کیلومتر در دور رفت و برگشت ترافیک نیمه‌سنگین است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه محورهای کوهستانی مازندران بارانی و لغزنده است، به رانندگان توصیه کرد حتماً تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ را همراه داشته‌باشند.

سرهنگ محمدنژاد گفت: با توجه به بازگشت برخی مسافران و همچنین آغاز سفر برخی دیگر از آنان محدودیت های ترافیکی در همه جاده های استان اعمال می شود.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای 13 و 14 فروردین‌ تا ساعت سه بامداد از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است.

محمدنژاد گفت: تردد انواع وسایل نقلیه نیز از ساعت 16 روزهای 13 و 14 فروردین ماه تا ساعت سه بامداد روزهای بعد از 15 کیلومتری مرزن‌آباد منطقه دزبن به‌سمت کرج یک‌طرفه است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، افزود: تردد انواع کامیون از امروز تا ساعت دو بامداد روز 15 فروردین از این محور ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد گفت : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای 12، 13 و 14 فروردین تا ساعت دو بامداد روزهای بعد، از رودهن به آب‌اسک ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلی و کامیون از امروز تا ساعت دو بامداد روز 15 فروردین 95 از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، به رانندگان توصیه کرد با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

محمدنژاد با اشاره به اینکه لازم است مسافران مدیریت سفر داشته باشند تا گرفتار صف‌های طولانی ترافیک نشوند، گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار