بازدید معاون میراث فرهنگی از کاخ موزه نیاوران

همزمان با چهارمین روز سال جدید معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران بازدید کرد.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ در چهارمین روز فروردین محمد حسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه احمد محیط طباطبایی، قائم مقام ایکوم از این مجموعه دیدن کردند.

سید رحمت الله رئوف حنان، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران که در این بازدید میهمانان را همراهی می‌کرد، ضمن خوشامدگویی به تشریح طرح ها و برنامه های مجموعه نیاوران پرداخت.

معاون میراث فرهنگی و همراهان ضمن بازدید از مجموعه، امکانات رفاهی بازدیدکنندگان نوروزی و همچنین شرایط کلی و طرح ها و برنامه های آتی مجموعه را مورد بررسی قرار داده و پیشنهادات خود را نیز ارایه کردند.

همچنین در این بازدید، معاون میراث فرهگی کشور دستور ایجاد کمیته فنی و هیئت امنای مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران را صادر کرد.

گفتنی است مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و علاقه مندان جهت بازدید در طول نوروز می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 18 به این مجموعه واقع در تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و مجموعه تا ساعت 19 فعال خواهد بود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار