رسیدگی به شانزده پرونده شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی در کمیته رسیدگی به شکایت استان تهران از 27 اسفندماه سال 94 تا کنون انجام گرفته.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با اعلام اینکه تمام تلاش ما در کمیته رسیدگی به شکایت استان تهران حل و فصل موضوعات و  جلب رضایت  شاکی است افزود: تاکید ما بر این است که تعلیق فعالیت و لغو مجوز دفاتر خدمات مسافرتی آخرین گزینه کارشناسان کمیته رسیدگی به شکایات باشد.

خسروآبادی گفت : دفاتر خدمات مسافرتی بنگاه های کوچک خدماتی هستند که در عین نظارت بر حسن انجام فعالیت آنها نیازمند نگاه حمایتی دستگاه حاکمیتی برای استمرار فعالیت خود است .

وی گفت : خوشبختانه افزایش آگاهی شهروندان در خرید خدمات سفر موجب شده است تا  مسافرین با دقت بیشتری پس از حصول اطمینان از مجاز بودن فعالیت دفتر خدمات مسافرتی ، فرم قرارداد مسافر را امضا نمایند .

خسروآبادی  ادامه داد کمیته رسیدگی به شکایات استان تهران تا پایان سفرهای نوروزی هر روز در معاونت گردشگری استان برگزار می شود ، و تلاش همکاران ما این است تا رای نهایی کمیته در کمترین زمان و در همان روز اعلام گردد.  

شهروندان در تمام ایام نورز برای اعلام شکایات از خدمات گردشگری  به آدرس تهران – خیایان کریم خان زند – خیابان استاد نجات الهی جنوبی نبش کوچه ارشد – اداره کل میراث فرهنگی استان تهران – طبقه پنجم کمیته رسدیگی به شکایات مراجعه نمایند. 



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.