معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نیروهای هلال‌احمر در این عملیات‌ها در انتقال مصدومان سوانح رانندگی به اورژانس کمک کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ آقاجانلو افزود:خدمات هلال احمر به مسافران نوروزی در دو حوزه امداد و نجات و ایمنی و سلامت ارائه می‌شود.

وی از حضور نیروهای عملیاتی هلال‌احمر استان زنجان در دو ماموریت طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اضافه کرد: در یکی از این ماموریت‌ها مصدوم تصادف بین خودروی سمند و موتورسیکلت توسط نیروهای هلال‌احمر از محل منتقل و تحویل نیروهای اورژانس شده است که در کیلومتر 100 محور زنجان به ماهنشان روی داده بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان زمان وقوع سانحه تصادف روز گذشته در محور زنجان- ماهنشان را 19 و 50 دقیقه شب گذشته اعلام کرد.

آقاجانلو افزود: عملیات هلال‌احمر محور زنجان- ماهنشان توسط نیروهای پایگاه امداد و نجات لولک‌آباد انجام شده است.

وی، دیگر عملیات انجام شده طی روز گذشته توسط نیروهای هلال‌احمر را حضور در صحنه تصادف رانندگی مربوط به گزارش واژگونی پراید عنوان کرد و گفت: این سانحه در کیلومتر 94 اتوبان زنجان- قزوین روی داده بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان اینکه خودروی واژگون شده حامل هفت مسافر بوده است، که همگی مصدوم شده‌اند، ادامه داد: این خودرو در لاین شمالی اتوبان زنجان- قزوین در حرکت بوده که واژگون شده بود.

آقاجانلو از حضور دو آمبولانس متعلق به جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در محل حادثه روی داده طی عصر روز گذشته در محور زنجان- قزوین خبر داد و ابراز کرد: در این حادثه نیروهای هلال‌احمر در انتقال هفت مصدوم این حادثه به نیروهای اورژانس کمک کرده و مصدومان را به بیمارستان ابهر منتقل کردند.

وی زمان واژگونی خودروی پراید در محور زنجان- قزوین را حدود ساعت 19 شب گذشته عنوان کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان افزود: عملیات شب گذشته محور زنجان- تبریز توسط نیروهای پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ابهر انجام شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.