150 ایستگاه نوروزی در سطح استان دایر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ استاندار فارس با بیان اینكه ارتباط نیروی انتظامی و مردم روز به روز عمیق تر و امنیت هم اجتماعی تر می شود، گفت: افزایش اعتماد مردم به نیروی انتظامی، برای ناجا ارزشمند است.  
محمد علی افشانی در مراسم افتتاحیه قرارگاه نوروزی پلیس فارس، بیان كرد: نیروی انتظامی همواره برای آسایش و امنیت شهروندان تلاش می كند و این موضوع در تعطیلات نوروزی بیشتر نمود پیدا می كند.  
وی ادامه داد: پلیس فارس نیز با مدیریت و تدابیر ارزشمند سردار احمد علی گودرزی امنیت مطلوبی را برای استان فراهم كرده است و این امنیت روز به روز بیشتر می شود.
 افشانی گفت: مردم با میل و رغبت فراوان با پلیس همكاری می كنند كه آخرین نمونه آن مراسم چهارشنبه آخر سال در استان بود كه بدون هیچگونه مورد خاصی به سرانجام رسید. وی افزود: در حال حاضر استان فارس امنیت مطلوبی دارد و از تلاش های مجموعه نیروی انتظامی استان در راستای برقراری امنیت تقدیر و تشكر می كنم.  
در ادامه، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: برای خدمات دهی و ایجاد نظم و امنیت در تعطیلات نوروزی، 150 ایستگاه نوروزی در سطح استان دائر شده است.  
گودرزی افزود: بیش از 15 هزار نیرو اعم از نیروی انتظامی و سایر دستگاه های دولتی در استان وظیفه خدمت دهی به مسافران نوروزی را برعهده خواهند داشت.  
وی گفت: مأموران انتظامی استان فارس با آمادگی كامل در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی خواهند بود تا امنیت پایداری را برای آنها برقرار كنند.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.