مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: دیشب اکثرماموریت های این شب آتش نشانان در شهر مشهد عملیات های پیشگیرانه و اقدامات ایمنی بوده است.

به گزارش گروه استان های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم حسن جعفری افزود: دیشب دو حادثه تلخ برای 3 شهروند جوان و نوجوان مشهدیرخ دادکه بر اثر انفجار توام با آتش سوزی ترقه های دست سازدر منازل مسکونی شان مجروح شدند .

وی گفت: با حضور تیم های امدادی آتش نشانی در این مکان ها و انجام اقدامات ایمنی، این مصدومان پس از تحویل به تکنسینهای اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل گردیدند.

برقراری 1600 تماس تلفنی با سامانه 125 در آخرین چهارشنبه سال

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه از ساعت 17 تا ساعت 24 دیشب از سوی شهروندان مشهدی 1600تماس تلفنی با سامانه125 در آخرین چهارشنبه سال برقرار شده است گفت :طی این مدت 95 ماموریت توسط همکاران عملیاتی در ایستگاه های مختلف انجام شده است که 49 مورد آن مربوط به حوادث شب چهارشنبه آخرسال بوده است.

آتشپاد دوم حسن جعفری ادامه داد: در این شب آتش نشانان و نجاتگران مستقر در 45 ایستگاه و مکان های پرخطر شهر مشهد 21 ماموریت اطفای حریق لاستیک ،16 ماموریت مهار آتش سوزی ضایعات ،7 مورد خاموش کردن آتش سوزی سرشاخه ها،3 مورد مهار آتش سوزی مخروبه ها و 2 مورد اطفای حریق گاری زباله شهرداری را انجام داده اند شایان ذکر می باشد با توجه به وزش شدید باد در شهر مقدس مشهد 12 ماموریت مربوط به مهار اجسام معلق و ایمن سازی خطر سقوط درختان بر روی خودرو ها و 34 مورد عملیات دیگر توسط آتش نشانان مشهدی انجام شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی به 4 خودرو سبک و سنگین امداد و نجات و اطفای حریق آتش نشانی از سوی افراد ناشناس با پرتاپ ترقه خساراتی وارد شده است که خوشبختانه در این اتفاقات با توجه به اینکه آتش نشانان تجهیزات مناسب حفاظتی داشتند به آنان آسیب جدی وارد نشده است .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اظهار داشت: بیشتر این حوادث درمناطق پرتردد و پر خطر نظیر بولوار هاشمیه ، بولوار وکیل آباد وبلوار پیروزی مشهد اتفاق افتاده است .

شایان ذکر است: مورخ12/26 در ساعت 1:53 دقیقه بامداد یک نفر داخل سیلاب زیر پل ابوطالب گیر کرده بود که گروه نجات ایستگاه 38و8 در ساعت 1:58 به محل رسیده ودر ساعت 2:04 دقیقه فرد مذکور را نجات دادند .

انتهای پیام/ 

برچسب ها: حادثه ، چهارشنبه ، سوری ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.