در این گزارش لیستی از برترین اپلیکیشن های آیفون و آیپد را برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

به گزارش دریچه فناوری  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر شما هم  اپل استور را بالا پایین می کنید تا اپلیکیشن های کاربردی و مفید را پیدا کنید پیشنهاد می کنیم این گزارش را از دست ندهید.

برترین اپلیکیشن های کاربردی و مفید iphone


نرم افزار iQuran (قرآن صوتی بهمراه ترجمه برای آیفون قرآن جیبی بهراه صوت و ترجمه فارسی برای آيفون

برترین اپلیکیشن های کاربردی و مفید iphone

قرآن برای ما مسلمانان و شیعیان از جایگاه ویژه ای برخوردار هست و بسیاری از شیعیان هر روزه اعتقاد دارند که باید چند صفحه از این کتاب شریف را تلاوت کنند . نرم افزار iQuran علاوه بر اینکه کل جزهای قرآن را شامل می شود , شما می توانید کلیه صوت های مربوط به هر سوره را به صورت مجزا با صدای قاری های مختلف دانلود کنید . همچنین معانی آيات را نیز میتوانید به زبان های مختلف از جمله فارسی ببینید . 


 نرم افزار هوشمند Hound | آیفون.آیپد.آیپاد

برترین اپلیکیشن های کاربردی و مفید iphone

چندی پیش نرم افزاری تحت عنوان Hound از سوی SoundHound منتشر شد که تهدیدی برای دستیار های هوشمند صوتی فعلی مانند Google Now , Cortana , Siri است ؛ از سویی مدیرعامل این شرکت این طور بیان کرده که هیچ نگرانی از وجود این رقبا ندارد و نرم افزار تولید شده توسط شرکت او توانایی رقابت را به خوبی دارد ؛ همانطور که متوجه شدید Hound یک دستیار صوتی است که با دستورات شما کارهای متفاوتی از جمله جستجو در اینترنت را برایتان انجام خواهد داد.


کیبورد فارسی برای آیفون

برترین اپلیکیشن های کاربردی و مفید iphone

با توجه به رشد چشم گیر استفاده از گوشی های اپل یا همان آیفون در ایران و ضعف این گوشی در تایپ حروف " گ - چ - پ - ژ " و نیاز مبرم به کیبورد فارسی برای آيفون . SwiftKey نرم افزاری بسیار موفق و عالی می باشد که در ابتدا فقط برای سیستم عامل اندروید ارایه شده بود و در آن محیط هم وظیفه تایپ فارسی در محیط اندروید را بر عهده داشت  و پس از ارایه iOS 8 از سمت شرکت اپل این نرم افزار برای این سیستم عامل نیز رونمایی شد . اما SwiftKey اخیرا نسخه فارسی را نیز به زبان های پشتیبانی خود افزوده است که خبری بسیار خوش برای کسانی که نیاز به کیبورد فارسی دارند میباشد . کیبورد فارسی با این نرم افزار برای آیفون به بهترین شکل محقق شده است . تا به حال نرم افزار و راه های زیادی برای تایپ فارسی و داشتن کیبورد فارسی در آيفون از شرکت های مختلف ارایه شده است اما با نرم افزار SwiftKey بهترین و راحت ترین راه برای داشتن کیبورد فارسی برای آيفون را تجربه خواهید کرد. 


نرم افزار Battery Doctor (مدیریت باطری آیفون)

برترین اپلیکیشن های کاربردی و مفید iphone

با توجه به رشد چشم گیر هر روزه سخت افزار در گوشی ها تنها موردی که همیشه دغدغه استفاده کنندگان گوشی های هوشمند بوده است باطری آن ها می باشد . صفحه نمایش , سی پی یو , رم و ... هر روزه در حال بهتر شدن و رشد هستند اما با توجه به اینکه باطری ها در حال رساندن تغذیه به همه قسمت های گوشی هستند بنابراین هر چه دیگر قسمت های گوشی پیشرفت کنند و مصرفشان بالاتر رود قدرت باطری کاهش پیدا می کند . حال شما می توانید با دانلود نرم افزار battery doctor  مدیریت بهتری بر روی باتری آیفون خود داشته باشید.


 نرم افزار مرجع WikiPedia | آیفون و آیپد

برترین اپلیکیشن های کاربردی و مفید iphone

 به احتمال زیاد میدانید که ویکی پدیا یک دانشنامه آزاد اینترنتی است که افراد زیادی در سرتاسر دنیا اطلاعات و مقالات و دانش خود را از طریق این وب سایت در اختیار همگان قرار میدهند و همچنین می توانند ایرادات مقالات قبلی را ویرایش و تصحیح نمایند ؛ لازم به ذکر است که ویکی پدیا به چندین زبان ارائه شده و تا کنون بیش از ۳۲ میلیون مقاله به ۲۸۰ زبان مختلف در این دانشنامه قرار گرفته است.

 نرم افزار AmpMe | آیفون


برترین اپلیکیشن های کاربردی و مفید iphone

با نرم افزار AmpMe  اطراف خود را با صدا محاصره کنید ؛ نرم افزار AmpMe برای شما یک اسپیکر غول پیکر با استفاده از گوشی های موبایل خودتان خواهد ساخت ؛ تا کنون برایتان پیش آمده که دورهمی دوستانه داشته باشید و بخواهید این جمع را با پخش موزیک گرم تر کنید ولی اسپیکری مناسب در دسترس نداشته باشید؛ یا بخواهید موزیکی را با صدای بلندتری گوش کنید ولی توان اسپیکر آیفون شما از حدی بیشتر نباشد ؟! با این نرم افزار قادر خواهید بود تا چند آیفون را با یکدیگر متصل کنید و با اهنگ های مورد علاقه خود با صدای بلند گوش دهید.


نرم افزار breathing guid (با آیفون راحت تر و بهتر نفس بکشید)

برترین اپلیکیشن های کاربردی و مفید iphone

اگر از کارهای روزمره خسته شده اید و خواهان رفع خستگی جسمی و روانی خود هستید به شما توصیه میکنیم حتما این نرم افزار پرطرفدار را که جوازهای زیادی را کسب کرده است دانلود و نصب کنید . در این نرم افزار اصول درست نفس کشیدن را به شما آموزش خواهد داد. این اپلیکیشن به شما آموزش ورزش های هوازی و تمرین های کوتاه مدت را به خوبی میدهد تا بهتر نفس بکشید و خستگی و استرس از شما دور گردد.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
ممنون که زحمت کشیدید و این اپ ها رو معرفی کردید مرسی مرسی مرسی
آخرین اخبار