تحقق 100درصدی برنامه تولید نفت گچساران در سال 94

روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از محقق شدن 100درصدی برنامه تولید نفت این شرکت در سال 94 خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،در جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای نفت و گاز گچساران گچساران گزارش اداره مهندسی بهره برداری شرکت نفت و گاز گچساران میزان تحقق برنامه تولید واقعی این شرکت شرکت در سال 94 با احتساب کاهش تکلیفی را به میزان 100.8درصد اعلام کرد.
براساس این گزارش، دراین جلسه بررسی مشکلات و تنگناهای تولید چاه ها و تأسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و پیش بینی های لازم درخصوص تعیین دبی تولید و همچنین راهکارهای مناسب تعمیرات چاهها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و برای پیشبرد آنها تصمیم های لازم اتخاذ شد.
در این جلسه در دو بخش عملکرد چاههای نفت و گاز و بررسی وضعیت پروژه ها تشکیل شد .
نشست های پیش بینی بهره دهی چاهها(Forecast) هر 6 ماه یکبار وجهت بررسی عملکرد چاه هاونیز ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات و موانع پیش رو، برگزار می شود.
این جلسه با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیران فنی ، تولید ، برنامه ریزی تلفیقی ، مهندسی ساختمان ، روسای اداره های ستادی و ن مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، مدیر فنی ، مدیرعملیات و جمعی از روسا و کارشناسان این شرکت در اهواز شد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های مهم بهره بردار نفت و گاز مناطق نفتخیز جنوب است.
این شرکت در گستره چهار خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس قراردارد و این ویژگی موقعیت این شرکت را در بین سایر شرکتها از درجه اهمیت ویژه ای برخوردار کرده است
انتهای پیام /
برچسب ها: برنامه ، تولید ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.