مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

وجود 300 جاذیه گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعداد 300 جاذبه گردشگری در استان گفت: باید از همه ظرفیت‌های استان برای جذب و جلب گردشگران استفاده کرد که یکی از مهم‌ترین راه‌های آن برخورد مناسب با گردشگران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،صبح امروز و با حضور معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در ایام تعطیلات نوروز به همراه خودروهای خدمات‌رسان و امدادی رژه خودرویی برگزار کردند.

در این آیین محمود باقری اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های گردشگرپذیر در کشور است که سالانه تعداد زیادی مسافر و گردشگر به این استان در فصول مختلف سال سفر می‌کنند.

مدیرکل گردشگری استان بیان کرد: به همین خاطر باید همه دستگاه‌ها و مسئولان برای پذیرایی از مسافران در همه فصول از جمله در تعطیلات نوروز دستگاه‌های خود را برای خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران آماده کنند.

وی از صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی نام برد و گفت: اگر از همه امکانات خود برای این منظور استفاده کنیم بی‌شک گردشگری به تنهایی خواهد توانست بخش زیادی از مشکلات ما را در استان در زمینه اشتغال برطرف کند.

باقری با بیان تعداد 300 جاذبه گردشگری در استان اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌های استان برای جذب و جلب گردشگران استفاده کرد که یکی از مهم‌ترین راه‌های آن برخورد مناسب با گردشگران است.

وی از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی با مردمان مهمان‌نواز یاد کرد و گفت: باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببریم تا هم در زمینه اشتغال و هم رشد اقتصادی موفق باشیم.

در این آیین خودروهای دستگاه‌های مختلف همانند اورژانس، هلال‌احمر، گردشگری، پلیس‌راه و سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان رژه خودرویی رفته و آمادگی خود را برای خدمات‌دهی به مردم و مسافران و گردشگران اعلام کردند

انتهای پیام /ف

برچسب ها: گردشگری ، تعطیلات ، جاذبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.