فرمانده انتظامي استان گفت :سارق مسافر برنما كه با خوراندن خوراكي هاي مسموم از رانندگان تاكسي در زنجان و برخي از استان هاي ديگر سرقت كرده بود شناسايي و دستگير شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي گفت: در پي دريافت چند فقره سرقت با شيوه مسموم كردن رانندگان تاكسي در شهرستان زنجان، مراتب به صورت ويژه در دستوركار پليس قرار گرفت.

وي افزود: تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت تا اينكه پليس دريافت فردي به عنوان مسافر ، بصورت دربستي سوار بر تاكسي شده و بنا بر اظهارات راننده تاكسي، به مدت چهل دقيقه است كه بيهوده در سطح شهر مي چرخد.

اين مقام انتظامي گفت : با ظن پليس به اين مسافر ،كه وي همان سارقي باشد كه با مسموم كردن رانندگان تاكسي از آنها سرقت كرده است، متهم جهت تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح كرد: با انتقال متهم به آگاهي و شناسايي وي توسط مالباختگان ،پرونده تشكيل و تحقيقات از متهم ادامه دارد.

سردار صالحي همچنين از دستگيري دو نفر زورگير توسط پليس آگاهي خبر داد و گفت:در پي وقوع چندين فقره سرقت و اقدام به زورگيري از صاحبان مغازه ،موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود:ماموران با انجام كار تحقيقاتي دو نفر را در اين زمينه شناسايي و جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان خاطر نشان کرد:متهمان در بازجويي هاي پليسي به جرم خود اعتراف کرده و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: سرقت ، رانندگان ، مسموم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.