رئیس نظارت بر درمان علوم پزشکی زنجان گفت: همایش «چهارشنبه‌سوری بی‌خطر» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان زنجان در بیستم اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ بااشاره به آماده باش نیروهای دانشگاه علوم پزشکی در محورهای مواصلاتی استان زنجان افزود: در قالب طرح ویژه نوروزی نیروهای اورژانش استان زنجان با تجهیزات کامل آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

وی اعلام کرد: در راستای ارائه خدمات لازم به مسافران نوروز سال 95، 45 پایگاه ثابت و سیار و 10 پایگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

رئیس نظارت بر درمان علوم پزشکی زنجان با اشاره به اهداف از ایجاد پایگاه سلامت ،گفت: این پایگاه‌ها در کنار پایگاه‌های جاده‌ای مدنظر مستقر شده و در این مکان‌ها بروشورهایی همراه با آدرس مراکز درمانی استان زنجان بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

داودی عنوان کرد: در ایستگاهها ی سلامت فشارخون و میزان قند خون افراد نیز توسط نیروهای علوم پزشکی گرفته می‌شود.

وی با اشاره به نبود متخصص سونوگرافی در خدابنده گفت: تمامی تخصص‌های لازم نظیر متخصص داخلی، زنان، اطفال و جراحی در مراکز در نظر گرفته شده استان به تفکیک هر شهرستان آماده ارائه خدمات درمانی به مردم هستند.

داودی تصریح کرد: بیستم اسفند ماه همایش «چهارشنبه‌سوری بی‌خطر» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش متخصصان چشم و کارشناسان از اتفاقات ناگوار چهارشنبه‌سوری سال گذشته را برای مخاطبان تشریح کرده و کلیپ‌های مدنظر برای شرکت‌کنندگان پخش می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.