فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده از كشف 118 هزار و 274 عدد انواع مواد محترقه از جاساز يك پژو با تيز هوشي پليس خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ بهرام خليلي گفت: با دريافت اطلاعاتي مبني بر تردد خودروهاي حامل بار ممنوعه از طريق راه ها و بي راهه هاي محور بيجار به خدابنده بوسيله خودروهاي تيزرو، موضوع بصورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با هدايت فرماندهي و با استفاده از تمام توان موجود، پليس آگاهي شهرستان با تشكيل دو اكيپ اقدام به استقرار و كمين در محور بيجار كرد كه پس از ساعتي انتظار به يك دستگاه خودرو پژو 405 نقره اي رنگ با 2 نفر سرنشين كه از مسير اصلي دور زده و با راه فرعي جهت رد گم كني تغيير مسير دادند مشكوك شدند .

سرهنگ خليلي ادامه داد: راننده و سرنشين با مشاهده حضور پليس قصد فرار با خودرو و ترك محل را داشتند كه ماموران انتظامي سريعا در يك اقدام پليسي هر دو طرف مسيرهاي فرار را شناسايي و مسدود كرده و خودرو را متوقف كردند .

وی افزود:ماموران پليس آگاهي در بازرسي از خودرو موفق به كشف 118 هزار 274 عدد انواع مواد محترقه از پشت صندلي و صندوق عقب خودرو كه به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بود شدند .

رئيس پليس خدابنده خاطر نشان كرد: راننده خودرو به نام "ف-ش" و سرنشين خودرو به نام؛ "ل-ي" پس از تشكيل پرونده ، متهمين به مراجع قضايي معرفي شدند.



انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.