جانشین فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی از آغاز طرح نوروزی پلیس راه آذربایجان غربی در 25 اسفند امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ کمال حسین‌زاده در جلسه ستاد تسهلات سفرهای نوروزی که در سالن همکف استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: به منظور اعلام آمادگی استان برای استقبال از مسافرین نوروزی در 25 اسفند امسال رزمایش استقبال از مسافران در خیابان امام ارومیه راس ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: همه ارگانها اعم از امداد و نجات، آتشنشانی، شهرداری و غیره باید با امکانات و تجهیزاتی که مشخص شده است در این رزمایش حاضر شده و به شکلی منظم و جذاب آمادگی آذربایجان غربی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را به نمایش گذارند.

جانشین فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود برخی نواقصات در اجرای رزمایش استقبال از مسافران سال 93، گفت: عدم هماهنگی در استقرار نیروها و تجهیزات در محل برگزاری رزمایش سال گذشته از مهمترین مشکلات بود، لذا از همه نهادهایی که امسال قصد شرکت در رزمایش دارند به صورت مکتوب درخواست میشود تا پیش از برگزاری رزمایش همه تجهیزات و امکانات خود را به مسئول برگزاری اطلاع دهند.

وی با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیری جهت چینش صحیح و هماهنگ تجهیزات و نیروها در رزمایش استقبال از مسافرین نوروزی، تصریح کرد: رژه رزمایش باید بدون نقص و مشکل در 25 اسفند به نمایش گذاشته شود.

حسینزاده به اجرای مراسمی نمادین در جاده بین ارومیه و تبریز اشاره و اضافه کرد: در این مراسم سفره هفت سینی در نظر گرفته شده و از میهمانان نوروزی به شکل نمادین استقبال می‌شود تا ضمن تبریک ایام عید به آنان جهت حضور در آذربایجان غربی خوش‌آمد گفته و خاطره خوشی از حضور آنان در استان ایجاد شود.

اصغر توفیقی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در این جلسه با اشاره به آمادگی تمامی مراکز پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه برای استقبال از مسافران و مهمان نوروز 95، گفت: از 25 بهمن امسال کار آماده‌سازی مراکز سوخت‌رسانی در شروع و همه مشکلات احصا شده است.

وی افزود: با مسئولان عرضه سوخت در شمال و جنوب استان جلسات برگزار شده و تلاش برای خدمات‌دهی بدون نقص و مشکل در ایام عید در دستور کار قرار گرفته است.

توفیقی با اشاره به برپایی خیمه نماز در کنار مراکز سوخت‌گیری، ادامه داد: همه جایگاهها آمادگی دارند تا خیام نماز در نقاطی که مورد نیاز است برپا شده و خدمات بهداشتی و نظافتی لازم در اختیار مسافران قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود مشکلات بهداشتی و نظافتی در 2 جایگاه قره ضیاالدین و ایواوغلی، گفت: این 2 جایگاه با مشکل ایجاد نمازخانههای بین شهری و سرویسهای بهداشتی به دلیل کمبود منابع آبی مواجه است، چرا که در ایواوغلی با تانکر، آب به محلهای سوخت‌گیری حمل می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.