ارومیه؛

برگزاری رزمایش نوروزی پلیس و دستگاههای خدمات رسان آذربایجان غربی

رزمایش نوروزی پلیس و دستگاههای خدمات رسان عضوستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ همزمان باسراسرکشورو با هدف هم افزایی و هماهنگی دستگاههای اجرایی استان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران در تعطیلات نوروز در آیینی با حضور معاون امور عمرانی استاندار،فرماندهی انتظامی استان ومدیران کل دستگاههای اجرایی عضوستاد اجرایی خدمات سفر رزمایش نوروزی پلیس و دستگاههای خدمات رسان برگزارشد.

دراین رزمایش که با مشارکت 22 ارگان به همراه واحدهای عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه برگزارشد از آمادگی کامل دستگاههای اجرایی عضوستاد اجرایی خدمات سفرهای استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی به آذربایجان غربی رونمایی شد.

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان و معاون امور عمرانی استانداردرآغاز این مراسم گفت:آذربایجان غربی سرزمین هفت آسمان و هشت بهشت با جاذبه های بی نظیر تاریخی ، فرهنگی و طبیعت سرسبزآماده پذیرایی از هموطنان و مسافران در ایام نوروزاست.

تقی کهوریان افزود: شعار نوروز شاد با سفر ایمن محور اصلی برنامه های ستاد های خدمات سفر در سراسر کشور است و در همین رابطه در تمامی شهرستان های استان هماهنگی ها و اقدامات لازم برای پذیرایی از میهمانان از سراسر کشور انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد:ایمنی،حفظ سلامت و آسایش مسافران نوروزی 3 اولویت اصلی مدیران اجرایی استان است و در این خصوص برنامه ریزی و تمهیدات لازم انجام شده است.

معاون امور عمرانی استاندارآذربایجان غربی ادامه داد: ایمنی مسافران در جاده ها، دسترسی آسان به خدمات اسکان،درمان و پذیرایی،نظارت بر قیمت کالا ها و خدمات و رعایت استانداردها و رضایت مسافران ازاولویت های دستگاههای اجرایی در استان است.

درادامه این مراسم اکیپ های عملیاتی پلیس و دستگاههای عضو ستاد خدمات سفرهای استان از مقابل جایگاه رژه رفتند

برگزاری رزمایش نوروزی پلیس و دستگاههای خدمات رسان آذربایجان غربی


برگزاری رزمایش نوروزی پلیس و دستگاههای خدمات رسان آذربایجان غربی برگزاری رزمایش نوروزی پلیس و دستگاههای خدمات رسان آذربایجان غربیبرگزاری رزمایش نوروزی پلیس و دستگاههای خدمات رسان آذربایجان غربیبرگزاری رزمایش نوروزی پلیس و دستگاههای خدمات رسان آذربایجان غربی


انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.