ارومیه؛

برگزاري جلسه ستاد تسهيلات نوروزي آذربايجان غربي

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي از آغاز اجراي طرح راهداري نوروزي از 25 اسفندماه جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ ، با حضور معاون امور عمراني استانداري آذربايجان غربي ،و ديگر اعضا شوراي ترافيك ، جلسه ستاد تسهيلات نوروزي و شوراي ترافيك استان جهت هماهنگي و افزايش توان خدمت رساني به مسافرين نوروزي برگزار گرديد.

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي اذربايجان غربي در زمينه حضور پرسنل راهداري در رزمايش و ستاد استقبال از سفرهاي نوروزي استان گفت : اين رزمايش با نقش آفريني 700 نفر پرسنل راهداري و با استمرار اكيپ هاي 67 گانه راهداري ، 17 مورد گشت سيار راهداري و 15 مورد گشت راهداري تعميراتي حضور مستمر خواهند داشت .

ارسلان شكري اظهار كرد: تسطيح و ريگلاژ ، ريزش برداري و آماده سازي شانه محورها و شومه روستايي ، چاله پركني اضطراري در تمامي محورهاي فرعي و اصلي با اولويت راههاي شرياني ، تنظيف و ساماندهي علائم افقي و عمودي ايمني راههاي استان ، تهيه و توزيع بروشور با اطلاعات كامل از محل راهدارخانه ها از جمله اقداماتي است كه در طرح راهداري نوروزي گنجانده شده و در حال اجراست .

وي نصب بنرهاي خوش آمدگويي به مسافران ، محل حضور اكيپ هاي راهداري در راهدارخانه ها ، پيگيري و بازديد مستمر از راهدارخانه ، نمازخانه هاي بين راهي ، نصب بنرهاي باعنوان " همراهتان هستيم" بر روي ماشين آلات راهداري اعم از سواري ، كاميون نمك پاشي و تيغ دار ، لودر و گريدر در روز برگزاري رزمايش طرح راهداري نوروزي را از جمله برنامه هاي اين اداره كل برشمرد .

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با اشاره به اينكه در ايام تعطيلات نوروزي فعاليت راهداران و عوامل راهداري مستقر در راه ها دوچندان مي شود، ادامه داد: در حين تعطيلات نوروز، ماموران و عوامل راهداري به طور مستمر اتفاقات سطح جاده ها را رصد و بررسي كرده و در جهت رفع آنها وارد عمل مي شوند.

طرح راهداري نوروزي همه ساله و همزمان با سراسر كشور از 25 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردين ماه اجرا مي شود .

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.