شهردار زنجان از برگزاری گذر بهار در هفته دوم ایام نوروز سال 95 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ شهردار زنجان،بیان کرد: برای آمادگی ایام نوروز فعالیت‌های لازم در حال انجام است که نظافت و پاکسازی ورودی شهر، ممنوعیت حفاری‌ها، رسیدگی به پارک‌های شهر نمونه‌ای از این فعالیت‌ها است.

ملایی یگانه افزود: ساخت فیلمی مستند با 10 برنامه در راستای معرفی جاذبه های گردشگری زنجان و پخش آن از شبکه مستند و تولید برنامه معرفی جاذبه‌ها برای پخش از شبکه جام‌جم نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که برای ایام نوروز انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی شبکه وای‌فای در ورودی شهر، طراحی اپلیکیشن معرفی زنجان، افتتاح بوستان مسافر، برگزاری مراسم‌ آیینی و موسیقی و عکاسخانه زنجان نیز از برنامه‌هایی است که برای آمادگی زنجان در ایام نوروز انجام شده است.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: ایجاد کمپین دعوت برای بازدید از زنجان با عناوینی همچون طعم زنجان،فعال بودن فضاهای عمومی مانند نمازخانه‌های شهر زنجان برگزاری دومین مسابقه دیوارنویسی با عنوان صدای رنگ،  از دیگر فعالیت‌های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز است.

ملایی‌یگانه از جشنواره سبزه‌آرایی و سفره هفت‌سین در روز های 26 تا 28 اسفندماه در کارخانه کبریت زنجان خبر داد گفت: نمایشگاه آن نیز تا 12 فروردین‌ماه سال آینده برپا خواهد بود.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.