اعمال تخفیفات ویژه در 100 فروشگاه شمیرانات

فرماندار شمیرانات گفت: همزمان با افتتاح نمایشگاه بهاره در شهرستان شمیرانات 100 فروشگاه اعلام آمادگی برای اعمال تخفیفات ویژه به کالاهای مورد نیاز و پر مصرف شهروندان کرده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عزت الله خانمحمدی در گفت‌و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افتتاح نمایشگاه بهاره شهرستان شمیرانات، اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز 15 اسفند به مدت 10 روز در شهرستان شمیرانات برگزار می‌شود. 
 
وی افزود: حدود 200 غرفه محصولات خود را از 15 تا 20 درصد تخفیف زیر قیمت بازار به شهروندان عرضه خواهند کرد. 

فرماندار شمیرانات تأکید کرد: به لحاظ بافت ساختاری منطقه شمیرانات کمتر فضایی را می توان برای برگزاری نمایشگاه که مردم به آن دسترسی راحتی داشته باشند اختصاص دارد به همین دلیل تا کنون نمایشگاه در فضای مناسبی بر پا نشده است،
 
خانمحمدی در خصوص وجود میوه‌های قاچاق در بازار تهران بیان داشت: هیچ گونه میوه قاچاق در نمایشگاه بهاره شمیرانات و در سطح بازار این شهرستان وجود نخواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قضایی صورت خواهد گرفت. 
 
وی گفت: نمایشگاه بهاره شهرستان شمیرانات با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره اصناف در اردوگاه شهید باهنر برگزار خواهد شد. 
 
فرماندار شمیرانات در پایان با اشاره به نظارت بازرسان به فروش محصولات غیر قانونی تأکید کرد: واحدهای تعزیرات شهرستان شمیرانات تا 15 فروردین 95 فعالیت می ‌کنند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار