نمایشگاه بهاره منطقه 22ميزبان بانوان سرپرست خانوار

شهردار منطقه 22گفت:با استقرار نمایشگاه بهاره و اختصاص 35 غرفه به بانوان نیازمند و سرپرست خانوار ساکن منطقه 22 ، این منطقه در پیش از آغاز سال جدید، گام دیگری در زمینه کارآفرینی برای زنان برمی دارد.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: رفع نیاز شهروندان در زمینه دسترسی به مراکز خرید برخی از مایحتاج عید نوروز، شهرداری منطقه را واداشت، در میدان المپیک، بلوارصدرا، جنب اداره ساماندهی نمایشگاه بهاره برپا کند. اداره امور بانوان منطقه نیز در این نمایشگاه 35 غرفه را بصورت رایگان به بانوان نیازمند سرپرست خانوار اختصاص داده است.

 وي تصريح كرد: اين كار صورت گرفت تا آنان ضمن نشان دادن توانمندیهایشان، محصولات خود را به فروش برسانند و بقیه غرفه ها نیز در اختیار دیگر شهروندان منطقه قرار خواهد گرفت. سال گذشته نیز30 غرفه از نمایشگاه بهاره برپا شده، در اختیار بانوان نیازمند و سرپرست خانوار قرار گرفته بود.

شهردار منطقه هدف از اختصاص غرفه به نیازمندان و بانوان سرپرست خانوار را قبل از شروع سال جدید، حمایت از توانمندسازی افراد نیازمند و بی بضاعت و زنان سرپرست خانوار اعلام کرد و افزود: نمایشگاه بهاره منطقه 22 از تاریخ 19تا 29 اسفند ماه از ساعت 9 صبح تا 10 شب آماده ارائه محصولات به شهروندان و مراجعه کنندگانش خواهد بود. در غرفه های اختصاص داده شده به بانوان نیز 80 نفر از بانوان سرپرست خانوار به فروش محصولات خود در زمینه صنایع دستی (گلیم، محصولات چرم)، پوشاک، مواد غذایی، ترشیجات، تنقلات، سوغات شهرستانها و اقلام مربوط به سفره هفت سین و... اقدام خواهند کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، بهاره ، سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار