مسئول اجتماعی و فرهنگی بوستان ولایت به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

برگزاری نمایشگاه بهاره تنظیم بازار در ضلع شمالی بوستان ولایت/ برپایی بیش از 60 غرفه کالاهای بهاره در بوستان ولایت

مسئول اجتماعی و فرهنگی بوستان ولایت گفت: نمایشگاه شماره یک بهاره تنظیم بازار در ضلع شمالی بوستان ولایت با برپایی بیش از 600 غرفه کالاهای بهاره در آستانه سال 94 برگزار می‌شود.

علی درستکار، مسئول اجتماعی و فرهنگی بوستان ولایت در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه نمایشگاه شماره یک بهاره تنظیم بازار در ضلع شمال بوستان ولایت برگزار می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه شماره یک بهاره تنظیم بازار در ضلع شمالی بوستان ولایت در آستانه سال 94 با برپایی بیش از 600 غرفه کالاهای بهاره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح در آستانه سال 94 از 6 تا 15 اسفند ماه سال 93 از ساعت 10 تا 22 در ضلع شمالی در شماره 4 جنب مجتمع شهربانو در دست اجرا است.

درستکار تصریح کرد: برپایی نمایشگاه شماره یک بهاره تنظیم بازار در ضلع شمالی بوستان ولایت با همکاری و مشارکت وزارت بازرگانی به منظور تنظیم بازار مساحت 15 هزار متر مربع و فضای اختصاصی پارکینگ با مساحت 40 هزار متر مربع در سه سالن در هر سالن 200 غرفه شامل غرفه‌های پوشاک، آجیل و خشکبار، گوشت، برنج، مرغ، کیف و کفش و ... از دو بخش نمایشگاه غرفه‌ها وبخش تنظیم بازار از اقدامات بوستان ولایت در آستانه سال 94 است.

وی در پایان گفت: تأمین امکانات رفاهی، استقرار خودروهای خودپردازها بانک‌های شرکت کننده در نمایشگاه بهاره، نظارت وزارت بازرگانی برخودپردازهای غرفه‌های نمایشگاه وبخش تنظیم بازار، تأمین سرویس‌های بهداشتی، در دو بخش شامل 80 چشمه سرویس بهداشتی، استقرار آبخوری‌ها در حاشیه نمایشگاه، تخفیف 10 تا 25 درصدی اقلام در غرفه‌ها و بخش تنظیم بازار از اقدامات دیگر بوستان ولایت در آستانه سال 94 است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.