جوان جهرمی خاطرات فوتبالی خود را برای کمک به ایتام به مزایده گذاشت.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صادق احمدی از جوانان فوتبال دوست جهرمی در 16 دی‌ماه 82 تا 6 خردادماه 88 شروع به نوشتن دفتر خاطرات فوتبالی خود کرد و لحظه‌ای فکر نمی‌کرد روزی این دفتر و یادداشت‌ها برای امر خیر به فروش بگذارد.
احمدی در مورد ویژگی این دفتر، گفت: این دفتر یادداشت ﺷﺎﻣﻞ ﻧﺘﺎﻳﺞ و ﺧﺎﻃﺮات بازی‌های ﻟﻴﮓ ﺑﺮﺗﺮ و ﺟﺎم ﺣﺬفی دو ﺗﻴﻢ ﭘﺎﻳﺘﺨﺖ اﺳﺘﻘﻼل و ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﻴﺲ ﺑﺎ ﺳﺎﻳﺮ تیم‌ها، ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺟﺎم ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﺎن ﺑﺎﺷﮕﺎه آﻟﻤﺎن است.
 وی با بیان اینکه در این دفتر بازی‌های ﺗﻴﻢ ملی اﻳﺮان در ﺟﺎم ﺟﻬﺎﻧی 2006 آلمان نوشته ‌شده است، ادامه داد: ﺟﺰﻳﻴﺎت بازی‌ها ﺷﺎﻣﻞ روز و ﺗﺎرﻳﺦ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎت، گل زنان ﺑﺎزی، دﻗﻴﻘﻪ ﮔﻞ، ﺗﻌﺪاد ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮان، ﺑﺎزﻳﻜﻨﺎن ﺣﺎﺿﺮ در زﻣﻴﻦ، ﺗﻌﻮﻳﺾ ﺑﺎزﻳﻜﻨﺎن، ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺑﺎزی در 350 صفحه یادداشت شده است.
 احمدی ﻫﺪف از یادداشت‌برداری این مسابقات از دوران ﻧﻮﺟﻮانی را ﻣﻴﻞ ﺑﻪ ﺧﻼﻗﻴﺖ با کارهای ﻣﺘﻨﻮع و علاقه به فوتبال دانست.
 این جوان جهرمی گفت: ﻫﺪف از ﻓﺮوش و ﻣﺰاﻳﺪه این اثر ﺧﻼﻗﻴﺖ، رواج ﻓﺮﻫﻨﮓ همزادپنداری و ﻛﻤﻚ ﺑﻪ اﻳﺘﺎم است.
وی در مورد سابقه کارهای خیر خود، افزود: اﻛﺜﺮ ﻣﻮاﻗﻊ درﺻﺪی از ﻣﺒﻠﻎ ﻛﺎرﻛﺮد ماهیانه ام را ﺻﺮف ﻛﻤﻚ ﺑﻪ اﻳﺘﺎم ﻛﺮدم اﻟﺒﺘﻪ ﻧﻈﺮ ﺷﺨصی ﻣﻦ این است ﻛﻪ اﻣﻮر ﺧﻴﺮﻳﻪ را ﺑﺎﻳﺪ ﭼﺮاغ ﺧﺎﻣﻮش، اﻧﺠﺎم داد.
  احمدی تأکید کرد: اﮔﺮ ﺷﺮاﻳﻂ ﻃﻮری رﻗﻢ ﺑﺨﻮرد ﻛﻪ ﻧﺎﺷﺮان تصمیم به چاپ این نوشته‌ها کنند استقبال خواهم شد.
 وی از جمله سوابق خود را فعالیت در زمینه ﺷﻌﺮ، ﺗﺮاﻧﻪ و دل نوشته، ارائه راهکار در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی به کشور، عضو ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﻋﻤﺮان ﺳﺘﺎد امام‌جمعه جهرم، ﻋﻀﻮ نظام‌مهندسی، اﺟﺮای ﻛﺎرﻫﺎی ﻋﻤﻮمی ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن و ﻃﺮاحی دانست.
احمدی خاطرنشان کرد: ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ برنامه‌ریزی و ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﻬﺘﺮ از ﻃﺮف دوﻟﺖ و ﻫﻤﻴﺎری آحاد ﻣﺮدم اﻳﺘﺎم را درﻳﺎﺑﻴﻢ و از ﻓﻘﺮا ﺣﻤﺎﻳﺖ کنیم.
این خیر جوان جهرمی تأکید کرد: از آنجایی‌که در آستانه ایام نوروز هستیم با خرید این دفتر توسط فوتبالیست‌ها و آن‌هایی که می‌خواهند به نحوی به ایتام کمک کنند فرصتی مناسب برای تحقق این امر خیر است.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.