جوادی: برای کمک رسانی به باشگاه نفت محدودیت قانونی داریم

مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: ملاحظات قانونی سبب شده که باشگاه نتواند کل قراردادها را تا امروز پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رکن الدین جوادی رئیس شرکت ملی نفت ایران درباره وضعیت کنونی تیم نفت و آینده باشگاه گفت: تکلیف ما به عنوان مالک باشگاه این است که کمک کنیم تا تیم سرپا شود و پس از آن تصمیم بگیریم. تلاش می کنیم مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.
 
وی افزود:با توجه به قوانین دولتی شرکت نفت ایران محدودیت هایی برای کمک به باشگاه نفت دارد. زمانی که تیم ها وارد فوتبال حرفه ای می شوند، طبق مقررات قانونی، در پرداختی ها به بازیکنان تغییراتی ایجاد می شود. در سال 94 وزارت نفت بیش از 10 میلیارد تومان به مجموعه کمک کرده است امیدواریم بتوانیم راهکارهایی پیدا کنیم.هر چند شنیده ام هئیت مدیره بودجه باشگاه را 20 میلیارد برآورد کرده است.
 
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در این باره که با توجه به این که تنها 2 ماه تنها به پایان لیگ تنها 30 درصد قراردادها پرداخت شده، بیان کرد:در این خصوص هئیت مدیره و مدیرعامل بهتر می توانند پاسخگو باشند اما مقداری به بازیکنان بدهکاری وجود دارد.شاید حدود 14 میلیارد تومان پرداخت شده باشد اما من در حد کلی می دانم ملاحظات قانونی سبب شده که باشگاه نتواند کل قراردادها را تا امروز پرداخت کند.
 
وی درباره تفاوت باشگاه نفت با تیمهایی چون ذوب آهن و سپاهان اظهار کرد: آن ها تیم های وزارتی نیستند. آن ها زیر نظر شرکت های خصوصی هستند. ممنون می شوم اگر وزارتخانه های دیگر اگر راهکاری برای باشگاه داری دارند به ما هم اطلاع رسانی کنند. ضمن این که بخشی از تعهدات باشگاه نفت بر عهده وزارت ورزش و فدراسیون بوده است.
 
جوادی درباره واگذاری تیم گفت: یک عده داوطلب هستند که تیم را بخرند. اگر تصویب قطعی شود ما تابع این تصمیم خواهیم بود.
 
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران درباره تمایل نداشتن به باشگاهداری بیان کرد:هر چند من تمایل چندانی به باشگاهداری ندارم اما در زمینه رفع مشکلات مالی تمام تلاش خود را به کار می گیرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار