منصوریان:

به دلیل مشکل مالی هم قهرمانان آسیا را از دست دادیم، هم دارستانی را

سرمربی تیم نفت تهران معتقد است مشکلات مالی باعث شده این تیم از رقابت‌های آسیایی کنار رفته و مربی خود را از دست دهد.

به دلیل مشکل مالی هم قهرمانان آسیا را از دست دادیم هم دارستانی رابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، 
  علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران پس از تمرین امروز تیمش که با تمرین نکردن بازیکنان در اوایل آن همراه بود ،در خصوص شرایط این تیم گفت: متاسفانه  محمد خرمگاه در اواسط  تمرین از حال رفت اما خوشبختانه گروه پزشکی وی را از تمرین جدا کرد و با تماسی که گرفتم متوجه شدم که حال خرمگاه خوشبختانه بهبود پیدا کرده است. تیم پزشکی نفت این روزها بسیار آماده است.این اتفاق من را تا مرز سکته پیش برد.
 
وی در ادامه اظهار کرد:ترسیدم که خدای ناکرده اتفاق دو روز پیش دوباره رخ دهد. امروز  برخی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل از طرف باشگاه در تمرین حضور پیدا کردند. متاسفانه وضعیت حال حاضر باشگاه بسیار بحرانی است .اتفاقات عجیب  این روزها برایم قابل هضم نیست. حتی مدیرعاملی که من با وی قرارداد امضا کردم وضعیت مشخصی ندارد. هر بار با قنبرزاده تماس می گیرم در حال فعالیت درباره حل مشکلات ما است، آیا مالکین باشگاه خبر دارند که برای دارستانی چه اتفاقی افتاد؟ آیا آنها از شرایط تیم ما خبر دارند؟ من مصاحبه ای علیه برخی مسئولان باشگاه کردم اما در مجموعه نفت کسی اجازه ندارد از گله های من ناراحت شود .

وی افزود:ما با برنامه و دوستی تیم را جلو می بریم و حتی مجموعه مدیریتی هم نمی‌تواند کاری کند از مجموعه نفت خیلی ناراحتم. امسال خیلی اذیت شدیم. این فصل خیلی خوب شروع شد اما به یکباره همه چیز از هم پاشید. از مجموعه نفت خیلی ناراحتم. مدیرعامل ما وضعیت مشخصی ندارد. او بارها تماس گرفته و تلاش کرده اما حاصلی ندارد.  مدیر ما بنده خدا خسته شده است. نمی توانند خانه خود را بفروشد و به ما پول بدهد.

سرمربی نفت در ادامه با اشاره به بودجه پایین تیم نفت اظهار داشت : در آغاز فصل شرط ماندن من این بود که همه شرایط را برای ما فراهم کنند اما هنوز یک هزار تومانی نگرفته ام. بعد از هشت ماه حدود 30 درصد به بازیکنان پول دادند.مانند استقلال و پرسپولیس هوادار هم نداریم که  از ما حمایت کند. ناامیدی در تیم ما وجود دارد. قرارداد تیم ما از 35 میلیون شروع می شود و فقط دو، سه بازیکن گران داریم که 900 میلیون و 700 میلیون قرارداد دارند.سایر بازیکنانم قراردادهایی پایین400 میلیون دارند.2 بازیکن خارجی میلیاردی ما در نیم فصل رفتند.
 
منصوریان ادامه داد: بچه های تیم می خواهند امیدوارانه در ادامه مسابقات لیگ شرکت کنند اما شرایط به گونه ای است که هیچ امیدی در تیم وجود ندارد، با وجود قراردادهای پایینی که بازیکنان ما دارند نسبت به دیگر تیم ها و بودجه پایینی که باشگاه نفت به آن احتیاج دارد مبلغ مورد نظر در اختیار ما قرار نگرفته است اما لیگ قهرمانان آسیا و دارستانی را به خاطر مشکلات مالی از دست دادیم حتی قنبرزاده مدیرعامل باشگاه هم امیدی به بهبودی وضعیت ما ندارد. برادر مرحوم دارستانی امروز در تمرین حاضر شد و از بازیکنان خواست تا با تمام وجود لیگ پانزدهم را به پایان برسانند. 
 
منصوریان که حسابی از مالکان باشگاه نفت گله‌مند بود در ادامه گفت: استنباط من این است که دوستان بالا دست علاقه ای به موفقیت باشگاه نفت ندارند اصلا آنها نمی‌دانند ما چگونه الاهلی عربستان را در جام باشگاه‌های آسیا شکست دادیم.به نظر شما سه ((یا حیدر))بلند گفتن در جده عربستان چه مقداری ارزشمند است.نفت 25 هوادار هم ندارد اما در لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته 25 هزار نفر ایستاده به افتخار این تیم دست زدند.ما از حدود دو ماه پیش فقط برای آبرویمان بازی کردیم این آخرین تیر خلاصی است که شلیک شد. 
 
وی در خصوص اظهار نظر قنبرزاده درباره انحلال باشگاه نفت گفت: ما از حدود 2 ماه پیش تنها برای آبروی خودمان بازی کردیم.اگر با این موضوع باشگاه نفت منحل شود شرایط بدی برای فوتبال ما به وجود خواهد آمد مطمئن باشید چنین اتفاقی نخواهد افتاد و قنبرزاده از روی ناراحتی فراوان این صحبت را گفته است، با وجود بودجه فراوانی که شرکت نفت دارد به راحتی می شود از این بحران عبور کند.  از دوماه پیش برای آبروی خودمان بازی کردیم. انحلال تیر خلاص است. اگر قرار باشد با این موضوع نفت منحل شود جامعه ورزش دچار مشکل می شود.تهران 17 میلیون جمعیت دارد و کلمه انحلال برای کسانی است که اخلاق ندارند. از کلمه انحلال استفاده نکنید. وزارت نفت این قدر پولدار است که بودجه کشور را می دهد. اگر وزارت نفت نتواند برای پیشرفت ورزش 10 تا 15 میلیارد هزینه کند مسائل دیگری حاکم است. 

منصوریان درباره حضور نداشتن نفت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت : جای ما  در لیگ قهرمان آسیا خالی است اما اگر مسئولان شرکت نفت ما را حمایت می کردند مقابل الجیش شکست نمی خوردیم ولی برای دیگر نماینده ها آرزوی موفقیت می کنم، زمانی که برد تراکتورسازی تبریز را دیدم از ته دل شاد شدم امیدوارم حداقل 2 تیم از چهار تیم برتر آسیا از طرف ایران باشد. 
 
سرمربی نفت در خصوص آینده‌اش در تیم نفت اظهار کرد: نمی‌دانم چه وضعیتی دارم و در این شرایط نمی‌توان آینده را پیش بینی کرد، ما برای تصمیم گیری درخصوص امروز هم مشکل داریم.من لیگ را با هزار رویا شروع کردم می خواستم سپاهان دوم را وارد لیگ کشور کنم اما با شرایط فعلی این اتفاق نیفتاد، البته اگر همین الان به تیم ما کمک شود در ادامه رقابت های لیگ یکی از تاثیر گذارترین تیم ها خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار