چینی :مسائل مالی منجر به مرگ مربی نفت شد/ پدر خانواده برای حل مشکلات دست روی دست نمی گذارد

مربی تیم فوتبال نفت تهران مشکلات مالی باشگاه و پرداخت نشدن مطالبات اعضای تیم را اصلی ترین دلیل درگذشت ناگهانی علی اکبر دارستانی دانست.

علی چینی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص درگذشت ناگهانی علی اکبر دارستانی مربی بدنساز تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت :تا حدی از این مسئله شوکه هستم که حرف زدن برایم سخت است.شما دیدید که علی اکبر دارستانی در ابتدای تمرین ظهر امروز نفت بازیکنان را تمرین داد و مشکلی نداشت اما حال وی به یکباره وخیم شد و در نهایت این مربی با اخلاق و تاثیرگذار تیم ما از دنیا رفت.

وی افزود :من اصلی ترین دلیل مرگ دارستانی  را مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات اعضای نفت می دانم.این مسئله منجر به استرس و فشار روحی و روانی روی تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی نفت شده و در نهایت به فوت همکار خوبمان رسید.

چینی ادامه داد:تیم نفت در شرایط بسیار سختی قرار گرفته و مشکلات مالی روز به روز تاثیر منفی بیشتری روی تیم ما می گذارد.نفت از لحاظ فنی مشکلی ندارد و شاهد هستید در هفته های اخیر در نتیجه گیری موفق عمل کرده ایم .در همین وضعیت نیز در صورتی که در 2 بازی قبل از سال جدید به پیروزی دست یابیم به جمع سه تیم نخست جدول راه پیدا می کنیم.این موضوع نشان از قدرت فنی نفت دارد اما ما از لحاظ مالی جزء ضعیف ترین تیم های لیگ هستیم.

مربی تیم نفت تهران گفت :از مسئولان خواهش می کنم به وضعیت کنونی تیم سر و سامان دهند چرا که نفت به هیچ وجه  نباید چنین شرایطی داشته باشد.

چینی در خصوص وضعیت بازیکنان و کادرفنی نفت با ادامه مشکلات مالی بیان کرد :ما حرفه ای هستیم و شرایط حرفه ای ایجاب می کند تا سر حد توان به تعهدات خود عمل کنیم اما فوتبال مثل یک خانواده است.وقتی در یک خانواده پولی نباشد پدر آن خانواده دست روی دست نمی گذارد بلکه برای کاهش مشکلات تلاش می کند.رفع مشکلات مالی کار نشدنی نیست.من نزدیک به 30 سال است در فوتبال حضور دارم و برای استقلال تهران بازی کرده ام.روزهای بی پولی استقلال را هم دیده ام اما شرایط امروز نفت از استقلال نیز بدتر است.

وی درباره این که آیا مدیران نفت نیز مانند بازیکنان و مربیان در رابطه با مشکلات موجود حرفه ای عمل می کنند،اظهار داشت :به هر حال فردی که در تیمی چون نفت مدیریت می کند حرفه ای است اما به واقع آن ها در بخش مالی ضعیف عمل کرده اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: چینی ، دارستانی ، مربی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار