عزتی و کوروشی غایبان نفت مقابل صدرنشین؛

چینی: سید جلال مشکلی برای سفر به اهواز ندارد

مربی تیم فوتبال نفت تهران از غیبت 2 بازیکن این تیم مقابل استقلال خوزستان خبر داد.

علی چینی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره وضعیت تیم فوتبال نفت تهران در آستانه دیدار  با استقلال خوزستان گفت: چند پیروزی متوالی در هفته های اخیر لیگ برتر، نفت را از لحاظ روحی در وضعیت خوبی قرار داده و امیداوارم با برتری مقابل صدرنشین لیگ به روند صعوی خود ادامه دهیم.
 
وی درباره احتمال غیبت سید جلال حسینی در سفر نفتی ها به اهواز به دلیل مشکلات مالی، اظهار کرد: بعید می دانم سید جلال قصد همراهی نکردن نفت در سفر به اهواز را داشته باشد، چرا که برای وی بلیت تهیه شده و سید جلال در تمرین روز گذشته ما با قدرت شرکت کرد، این بازیکن حرفه ای است و می داند مشکل مالی برای همه اعضای تیم وجود دارد، بنابراین با وجود مشکل مالی جدا شدن از سایر اعضای تیم چندان درست نیست.
 
چینی درباره بازگشت امیر ارسلان مطهری و محمد دانشگر به تمرینات نفت، بیان کرد: مطهری به دنبال جلسه با کادر فنی پس از غیبتی یک ماهه در تمرین امروز نفت شرکت می کند.

ضمن این که محمد دانشگر با رهایی از بند آسیب دیدگی در تمرین دیروز ما حضور یافت، البته وی در تمرین روز گذشته تنها به نرم دوی پرداخت و از امروز در تمرین گروهی حاضر می شود.
 
مربی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: سیامک کوروشی و علی رضا عزتی به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار با پدیده، فرصت بازی مقابل استقلال خوزستان را از دست دادند اما با تدابیر کادر فنی سایر نفرات به شکل خوبی جای بازیکنان غایب را پر می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار