یازده بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در آستانه بازی با گسترش فولاد با مرخصی از سوی منصوریان مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین تیم فوتبال نفت تهران در حالی از ساعت 12:30 فردا در زمین نفت تهرانسر پیگیری می شود که با تشخیص علی رضا منصوریان یازده بازیکنی که روز گذشته در ترکیب اصلی زردپوشان پایتخت مقابل ذوب آهن به میدان رفتند، در فاصله 2 روز مانده به دیدار مقابل گسترش فولاد در هفته 23 لیگ برتر با استراحت از سوی علی رضا منصوریان مواجه شده اند.
 
به این ترتیب علی رضا بیرانوند، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی، مهدی شیری، وحید حمدی نژاد، علی رضا عزتی، حمید بوحمدان، آرش رضاوند، علی قربانی، وحید امیری و ایمان مبعلی بازیکنانی هستند که یا فردا در مجموعه نفت تهرانسر حضور ندارند یا این که در تمرینات گروهی نفت شرکت نمی کنند.
 
دغدغه نفتی ها برای برگزاری اردوی پیش بازی
 
مشکلات مالی تیم فوتبال نفت تهران سبب شده تا این تیم برای برگزاری اردوی پیش بازی خود با دغدغه های فراوانی دست به گریبان باشد.
 
شاگردان علی رضا منصوریان که پیش از بازی با ذوب آهن به دلیل مشکلات مالی مجبور به برپایی اردوی خود در هتلی سه ستاره شدند، با ادامه یافتن این مشکلات شاید حتی پیش از بازی با گسترش فولاد در هتل اردو برگزار نکرده و صبح پنج شنبه 20 اسفند از زمین تمرینی خود برای انجام دیدار با گسترش راهی ورزشگاه تختی شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار