استاندار از شرکت هواپیمایی خدمات ويژه جهاد کشاورزی بازديد كرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان؛فریدون همتی دراين بازدید گفت: این فرودگاه از ظرفیت ها و قابلیت های خوبی برخوردار است که باید در جهت توسعه و گسترش محدوه خدمات آن تصمیمات اساسی اتخاذ کرد.

وی افزود:شرکت خدمات ویژه علاوه بر فعالیت و ارائه خدمت به حوزه کشاورزی،منابع طبیعی و محیط زیست باید در بخش مسافربری و راه اندازی هواپیماهای کوچک و خانوادگی با هدف تفریح و جذب گردشگر برنامه ریزی و فعالیت کند.

استاندار با تاکید بر برنامه ریزی پروازهای تفریحی آخر هفته برای خانوده ها در این فرودگاه اضافه كرد:  با توسعه طول باند این فرودگاه می توان از این فضا و ظرفیت در جهت صادرات محصولات و کالاهای استان به کشورهای همجوار استفاده کرد.

طمراسی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی خدمات ویژه  با ارائه گزارشی از فرودگاه بیان داشت: این فرودگاه در حال حاضر دارای 27 فروند هواپیما است  که در حوزه های کشاورزی،منابع طبیعی و محیط زیست فعالیت می کند.

وی افزود:  گشت هوایی جنگل،اطفای حریق، محلول پاشی هوایی جنگل ها،سم پاشی مزارع،کود پاشی و بذر پاشی از جمله اقدامات و خدماتی است که توسط این فرودگاه به بهره برداران ارائه می شود.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی خدمات ویژه  تصریح کرد: با شرکت های خدمات هواپیمایی رایزنی و مذاکراتی به منظور راه اندازی خط پرواز هواپیماهای کوچک و خانوادگی با هدف تفریح و گردشگری انجام شده که امیدواریم در آینده نزدیک به نتیجه برسد.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ق
۱۸:۲۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
فرودگاه قزوین بعدازسالها انتظارکی راه اندازی می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
سلام جناب آقای استاندار فرودگاه قزوین کی مسافربری خواهدشد؟
آخرین اخبار