امام جمعه شهر قزوين گفت : نماينده مجلس شورای اسلامی كه در انتخابات موفق شد و رای مردم را به دست آورد ديگرنبايد جناح بندی برای او معنا داشته باشد .

جناح بندی برای نماينده منتخب مردم معنا نداردبه گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام والمسلمين عبدالكريم عابديني افزود : توجه به معشيت مردم ، نظارت بركار دولت  بايد اولويت كار نمايندگان مجلس باشد.

 وي اضافه كرد : اگرنمايندگان  مشمول كشمكش هاي سياسي باشند دچار مشكل خواهيم شد .

نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به دشمني هاي آمريكا و انگليس گفت : آنها مي خواستند تا با قول و قرارهايي كه داده بودند  موضوع برجام را به انتخابات ربط دهند .

حجت الاسلام والمسلمين عابديني گفت : آنها قصد داشتند تا كساني را در انتخابات قوت ببخشند كه در مسير آنها گام بر مي دارد اما در همه نقشه هايشان شكست خوردند.

وي ، مردمي كه به دعوت رهبري جواب دادن  و همه كساني كه در راه رضاي خدا پا به عرصه گذاشته بودن را پيروزانتخابات بيان كرد .

حجت الاسلام والمسلمين عابديني با اشاره به روز بزرگداشت سيد جمال الدين اسدبادي گفت : وي مي خواست با هدايت رهبران و شاهان جوامع را اصلاح كند اما در اين كار موفق نبود .

نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به فرق وي با امام خميني (ره) گفت : امام راحل با برانگيختن قيام مردم توانست به اصلاح جوامع بپردازد حال بايد همين روش را در جوامع بين المللي به كار گيريم.

وي ضمن عرض تسليت به درگذشت كارگردان و هنرمند قرآني فرج الله سلحشورگفت : او تنها هنرمندي بود كه سينما را در دانشگاه مسجد  آموخت و هنر را در خدمت قرآن به كار گرفت.

 حجت الاسلام والمسلمين عابديني با اشاره به روز احسان و نيكوكاري گفت : كميته امداد مكاني براي توزيع عادلانه كمكها ست پس بهتر است همه براي كمك به نيازمندان  با هم هماهنگ باشيم.
وي در پايان درگذشت آيت الله طبسي  توليت آستان قدس رضوي  و نماينده رهبر معظم انقلاب اسلامي در خراسان را تسليت گفت .
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار