مجمع علمای یمن در بیانیه‌ای از دبیر کل حزب‌الله به علت موضع شجاعانه‌اش در قبال متجاوزان به این کشور، قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المنار مجمع علمای یمن با صدور بیانیه‌ای، از موضع سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، در حمایت مجدد از ملت ستمدیده یمن، که با حمله وحشیانه رژیم سعودی روبروست، تمجید کرد.

مجمع علمای یمن از ابراز همبستگی سید حسن نصر الله در زمان سکوت، توطئه، مواضع ذلت بار و سازشکارانه و همسو با طرح‌های سلطه‌جویی و قیمومیت و در زمان طمع ورزیهای استعمارگران جدید و دنباله‌روها و بردگان آنان از بقایای نظام پوسیده عربی، قدردانی کرد.

این مجمع در بیانیه خود از سید مقاومت به سبب موضع شجاعانه‌اش که نماینده بهترین‌های امت است و دوستان و مدعیان حقوق و آزادیها و سازمانهای حقوق بشر از اعلام چنین موضعی می ترسند، تمجید کرد.

مجمع علمای یمن تصریح کرد ما همواره پرچمدار جهاد مقدس علیه دشمنان انسانیت اعم از صهیونیستها و آمریکایی ها و استعمارگران و دنباله روهای طمع کار آنان که می خواهند جهان عرب و جهان اسلام را تجزیه کنند و در ریختن خون مسلمانان و تفرقه افکنی و طائفه گرایی بین مسلمانان دست دارند، خواهیم بود.

در این بیانیه خطاب به سید حسن نصرالله آمده است سخنرانی‌ها و مواضع سید مقاومت همواره چراغ فروزانی خواهد بود که راه مبارزان را در یمن و در سراسر جهان اسلام که در معرض بدترین حملات استعمارگرانه و خطرناکترین توطئه هاست و موجودیت و هویت و ثروتهای جهان اسلام را هدف قرار داده‌اند، روشن خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار