بحرانی ترین روزهای نفت و واکنش مدیرعامل

مدیر عامل باشگاه نفت تهران درواکنش به ادامه مشکلات مالی این باشگاه از تلاش برای حل این مسئله خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت تهران این روزها از لحاظ  مالی در بحرانی ترین روزهای تاریخ حضور خود در لیگ برتر به سر می برد.

این امر حتی واکنش مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه را به دنبال داشته و آنها تنها موفق به تزریق منابع مالی محدود به تیم شده و تا حد زیادی در رفع مشکلات موجود ناکام مانده اند.  
 
روزگذشته از تیم نفت خبر رسید که برخی بازیکنان این تیم از تعطیلی تمرین یکشنبه نفت استفاده کرده و قصد دارند همراه با اعضای کادرفنی در نشستی با قنبرزاده مدیرعامل باشگاه در رابطه با حل بخشی از این مشکلات در آستانه آغاز سال جدید صحبت کنند. 

البته برخی رسانه ها این تصمیم بازیکنان را در راستای اعتصاب نسبت به مسائل مالی و تحت فشار گذاشتن مدیران باشگاه تعبیر کردند که این امر از سوی خود بازیکنان و برخی عوامل کادرفنی تکذیب و آنها تعطیلی تمرین را تصمیمی فنی دانستند.

با این حال گفته می شود با وعده ای که مدیران باشگاه مبنی بر پراخت بخشی از مطالبات زرد پوشان پایتخت داده اند جلسه امروز نیز منتفی شده و قرار است در روزهای آتی مقداری از مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضاء کادر فنی به حساب آنها واریز شود.
 
منصور قنبرزاده که پس از دیدار با الجیش قطر و حذف نفت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از موانع موجود در راستای درآمدزایی باشگاه های ایرانی گلایه و خبر از فراهم نشدن کمترین امکانات اردویی پیش از بازی مقابل الجیش داده بود در گفتگو با خبرنگار ما درباره  ادامه مشکلات مالی نفت اظهار داشت: ترجیح می دهم در این باره صحبت نکنم، چراکه مشکلات مالی همچنان پابرجاست و بخش کوچکی از آن حل نشده است اما به عنوان مدیرعامل نفت به بازیکنان و اعضاء کادرفنی تعهد داده ام تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود به کار گیرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار