قنبرزاده:

هواداران استقلال قابل احترام هستند/ فحاشی ها را جدی نمی گیریم

مدیرعامل باشگاه نفت اظهار کرد: هرچند علیه علی رضا بیرانوند در بازی مقابل استقلال فحاشی های زیادی صورت گرفت اما هواداران این تیم قابل احترام هستند و ما واکنشی در این مورد نداریم.

هواداران استقلال قابل احترام هستند/ فحاشی ها را جدی نمی گیریم
منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی نفت تهران برابر استقلال گفت: لطف خدا و تلاش بازیکنان نفت که با وجود مشکلات غیرتمندانه بازی کرده و برای برد زحمت کشیدند، دلیل اصلی پیروزی در هفته بیستم لیگ بود و به همین دلیل از کادر فنی و بازیکنان نفت تشکر می کنم.

وی افزود: خوشبختانه تمام بازیکنان مصدوم نفت شرایط بازی را به دست آورده و با حضور آن ها در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

قنبرزاده در خصوص فحاشی هواداران استقلال به علی رضا بیرانوند اظهار داشت: باید از هواداران استقلال که در سرما و با این شرایط نا به سامان اقتصادی در ورزشگاه تختی حضور یافته و جذابیت های دیدار را افزایش دادند تشکر ویژه ای داشته باشم. باشگاه نفت برای هواداران فهیم استقلال احترام قائل است و هرچند روز گذشته به بیرانوند فحاشی شد اما حضور پرشمار هواداران یکی از عوامل زیبایی فوتبال است.

وی ادامه داد: به طور حتم افرادی که در ورزشگاه به بیرانوند فحاشی کردند، پس از پایان این مسابقه با رجوع به وجدان خود از این مسئله ناراحت می شوند. باشگاه نفت هیچ واکنشی نسبت به فحاشی های هواداران استقلال ندارد چرا که ما می دانیم هواداران تحت تاثیر هیجانات بازی، برخی مواقع احساساتی شده و این گونه رفتار می کنند. ضمن این که باید در نظر گرفت بیرانوند بازیکن ملی پوش ما است و امیدوارم با برقراری بیشتر مسائل اخلاقی در فضای ورزشگاه ها، برخورد بهتری با ملی پوشان و تمام بازیکنان فوتبال صورت گیرد.

مدیرعامل باشگاه نفت درباره جدایی وحید امیری و سید جلال حسینی بیان کرد: لیگ چین از نیمه اسفند شروع می شود و پس از مذاکرات اولیه ما با برخی باشگاه های این لیگ هیچ پیشنهاد رسمی برای انتقال این 2 بازیکن از سوی این تیم ها ارائه نشده است. بنابراین تا زمانی که پیشنهاد چینی ها به صورت جدی مطرح نشود نمی توان درباره جدایی امیری و حسینی صحبت کرد.

وی درباره درخواست باشگاه نفت از سازمان لیگ برای تامین بلیط پرواز به اهواز گفت: با توجه به مشکلات مالی باشگاه نفت، در صحبت با رئیس سازمان لیگ از وی خواستم از محل درآمدهای باشگاه از این سازمان هزینه بلیط پرواز تیم ما به اهواز برای دیدار با استقلال اهواز را تامین کند. خوشبختانه با مساعدت رئیس سازمان لیگ این امر تحقق یافت تا حداقل برای این دیدار مشکلی از لحاظ پرواز نداشته باشیم.

قنبرزاده در خصوص افزایش مبلغ قرارداد وحید امیری بیان کرد: باشگاه نفت طبق قرارداد 3 ساله با وحید امیری مسائل مالی این قرارداد را به در نظر می گیرد. این بازیکن هر درخواستی از مسئولان باشگاه داشته باشد حق دارد چرا که از لحاظ اخلاقی و فنی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی است و با تمام وجود برای موفقیت نفت زحمت می کشد. من چندان علاقه ای به رسانه ای شدن جزئیات قرارداد امیری ندارم اما حتم بدانید باشگاه با وجود مشکلات مالی در این باره تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

مدیرعامل باشگاه نفت در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما از دیدار با الجیش روند خوب خود را آغاز کرده اما به دلیل حرفه ای گری و قدرت حریف قطری در آن بازی مغلوب شده و از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتیم. هرچند تا آخرین ثانیه های جدال با الجیش فرصت به تساوی کشیدن نتیجه را داشتیم اما روی همان شرایط ویژه حریف گل دوم را دریافت کرده و بازی را به الجیش قدرتمند واگذار کردیم. با این وجود حتم دارم با بازگشت بازیکنان با تجربه به ترکیب نفت و انگیزه جوانان تیم جایگاه خوبی در لیگ برتر به دست می آوریم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار