سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: کی روش لحظات زیادی برای من وقت گذاشته و مانند برادرم است.

منصوریان: کی روش مانند برادر من است
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی منصوریان در نشست خبری بازی تیم فوتبال نفت تهران با تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما با تیم صدرنشین بازی داریم. فصل گذشته مقابل استقلالی بازی می کردیم که در جدول رتبه قبلی ما را در اختیار داشت الان آن ها کادر فنی خوبی دارند و در جام حذفی به فینال رسیدند من استقلال را میشناسم چون آنجا بودم و می دانم از لحاظ فنی چه کار می کنند.

پرویز مظلومی مربی من بوده و حضور من و وی، تقابل استاد و شاگرد است. استقلال نسبت به فصل پیش هم از نظر فنی هم از نظر بازیکنان تقویت شده است.

منصوریان درباره مخدوش شدن ذهن هواداران فوتبال به دلیل دعوای میان کی روش و فدراسیون فوتبال گفت: من یک کلام یاد گرفتم و آن هم احترام به مربی است. کی روش لحظات زیادی برای من وقت گذاشته و مانند برادرم است. البته این به این معنا نیست که می خواهم از وی دفاع کنم، من حتی به وی انتقاد هم دارم. اما باید پذیرفت که در یک سال اخیر خیلی وی  مورد انتقاد قرار گرفت.

ما از دید خود هزینه های زیادی را خرج کی روش کردیم اما ایشان هزینه های خود را پس داد و به بدنه فدراسیون برگرداند. هزینه کردن در فوتبال باعث می شود که تیم ملی به افتخارات فراوانی دست پیدا کند و مردم خود جوش به خیابان ها آمده و شادی کنند ما باید نگاه هموطنانه به کی روش داشته باشیم.

وی ادامه داد: من هر جای دنیا بروم و مربی شوم پرچم آن کشور را روی دوشم نمی اندازم، اما کی روش این کار را کرد و این کارش قابل تحسین است. وی در امارات هم حضور داشته اما هیچوقت پرچم این کشور را روی دوشش نینداخت.

 من یک سوال دارم چرا من را مربی رئال مادرید نمی کنند؟ کی روش مربی تیم فوتبال رئال مادرید بوده و همیشه خود را ثابت کرده است. او میان 12 مربی برتر دنیا قرار دارد و برنامه ریز الکس فرگوسن بود. بعضی ها صبح که از خواب بلند می شوند دوست دارند کی روش را بزنند.

 منصوریان درخصوص شکست مقابل الجیش در جام باشگاه های آسیا ادامه داد: پس از باخت مقابل الجیش سعی کردم تیم را درچند روز پیش رو آماده کنم البته این آمادگی بیشتر از لحاظ روحی بود تا فنی.

از دست دادن رقابت های جام باشگاه های آسیا بسیار دردناک است و باید درباره کنار رفتن از آن آسیب شناسی دقیقی انجام شود.

حذف نفت از رقابت های جام باشگاه های آسیا هم به ضرر باشگاه ما بود هم به ضرر رسانه ها و هم به ضرر مردم.

وی در خصوص عملکرد  تهران در این فصل گفت: نسبت به شرایط نفت و مشکل مالی که در این فصل برای این باشگاه وجود دارد باید بگویم باشگاه نفت مدیران با تجربه ای دارد و آن ها می توانند مشکلات مالی حل کنند باید تمام زنجیره هایی که به هم وصل شده و شرایط ما را دشوار کرده بررسی شده تا باشگاه نفت بتواند به موفقیت برسد البته مشکل مالی در فوتبال کشور وجود دارد تا زمانی که به ثبات مالی نرسیم نمی توانیم رشد کنیم. مشکلات مالی موجب سرنگونی مدیران ما شد.

وی در خصوص اهمیت حضور هواداران باشگاه ها در ورزشگاه ها گفت: از تماشاگرانی که برای تماشای بازی ما مقابل الجیش آمدند تشکر می کنم و دستانشان را می بوسم همچنین احمد نورالهی را که تا کنون یکبار از نزدیک دیدم بابت حضورش در ورزشگاه تشکر می کنم.
حضور هواداران در ورزشگاه ها برای من بسیار حائز اهمیت است من از زندگی کردن میان مردم با احساس ایران لذت می برم اگر خوب باشی مردم ایران هم تو را تشویق میکنند و اگر اشتباه کنی مردم ایران با نگاه خود تو را راهنمایی می کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اظهارات قنبرزاده پس از بازی مقابل الجیش و همچنین صحبت های فریاد شیران که به قنبرزاده گفته بود باید مانند تیم هایی ذوب آهن و سپاهان تیم داری کرد افزود: این موضوع مربوط به قوانین و مجلس شورای اسلامی است. بدون اینکه بخواهم مسئله ای را آنالیز کنم باید بگویم نفت آمادگی مشکلات مالی را نداشت وقتی قرارداد میبندم باید آستانه تحمل خود را با وجود مشکلات مالی بالا ببرم. اما زمانی که وارد ورزشگاه شدم همه چیز را فراموش کردم.

در خصوص مشکلات مالی باید راهکارهای دقیقی ارائه شود تا ببینیم چرا حامی مالی کم شده است به نظر من باید دولت در این قضیه دخالت کند.

منصوریان درباره جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی که اسپانسر شخصی داشت اظهار کرد: همه نکونام را می شناسند و از این جهت کار حامی مالی او به راحتی انجام شد اما در باشگاه نفت چند بازیکن جوان ناشناس حضور دارند که باید آن ها را به فوتبال شناساند تا حامی مالی پیدا شود. در فوتبال دنیا اگر دخل و خرج یک باشگاه برابر نباشد آن باشگاه باید یک رده سقوط کند الان در کشور ما و در کمیته انضباطی 2500 پرونده درباره بدهکاری مالی بعضی باشگاه ها وجود دارد اما مجوز حضور آن ها در لیگ برتر صادر می شود.

وی در خصوص اینکه با وجود فسادهایی که در فوتبال وجود دارد بهتر است لیگ را تعطیل کرد ادامه داد: هواداران به فوتبال و تماشای آن نیاز دارند همه دیروز دیدیم که حدود 70 هزار هوادار برای تماشای تیم فوتبال پرسپولیس به ورزشگاه آمدند و از تماشای بازی لذت بردند اگر 10 میلیون هوادار از طریق تلویزیون بازی تیم های محبوبشان را تماشا کنند هزینه های زیادی بابت این اتفاق به وجود می آید. تماشای فوتبال باعث می شود استرس جوانان ما کم شود و همچنین از این کار لذت ببرند. اگر فردی بخواهد در استادیوم حضور یابد باید حداقل 20 هزار تومان خرج کند اما اگر بخواهیم فوتبال توسعه پیدا کند باید حضور آن ها را راحت تر کنیم تا تیم های محبوبی مانند استقلال، پرسپولیس و تراکتور در دنیا سرآمد شود.

وی در خصوص حضور اینفانتینو دبیر کل یوفا در ایران اظهار کرد: یکی از دلایل حضور وی در ایران شخص کارلوس کی روش بود حضور وی به توسعه فوتبال کمک می کند من هم می خواهم اندیشه های اینفانتینو  در ایران پیاده شود می خواستم پیش وی بروم و از وی بخواهم نگاه ویژه ای به 7 استان کشور مانند مازندران و گیلان داشته باشد من از این بابت به فدراسیون گله مندم که اسطوره ای مثل علی دایی را 3 ساعت پیش از آغاز جلسه دعوت کردند وای به حال من منصوریان.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
کی روش در قلب اکثریت ایرانی ها جای دارد.
آخرین اخبار