قنبرزاده:

بچه جنگم و از مشکلات مالی فرار نمی کنم/شرکت ملی نفت به تعهدات خود عمل کند

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: سال ها در جنگ تحمیلی حضور داشتم و از بحران های مالی به وجود آمده برای باشگاه فرار نمی کنم.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص این که آیا با توجه به مشکلات مالی به وجود آمده برای باشگاه نفت قصد استعفاء از مدیرعاملی این باشگاه را دارد یا خیر؟ گفت: هر چند باشگاه نفت با بحران های مالی متعددی مواجه شده اما من به دلیل این که سال ها در دفاع مقدس حضور داشتم و به نوعی بچه جنگ هستم هرگز در مقابل این بحران ها فرار نمی کنم.
 
وی افزود: شاید راحت ترین کار در این شرایط استعفا دادن از مدیرعاملی باشگاه نفت باشد اما با توجه به این که پس از خدا تنها امید کادر فنی و بازیکنان نفت من هستم و آن ها در وضعیت کنونی هیچ حامی ندارند، برای گرفتن حق و حقوشان با قدرت به کارم در باشگاه ادامه می دهم.

اگر من هم بخواهم پشت اعضای تیمم را خالی کنم با مشکلات روحی که آن ها در حال حاضر به دلیل درگذشت علی اکبر دارستانی دارند ضربه بیشتری می خورند، بنابراین با تمام وجود تلاش می کنم با راهکارهایی مطالبات بازیکنان و کادر فنی را ایفا کنم.
 
قنبرزاده در خصوص این که آیا از سوی شرکت ملی نفت ایران قولی مبنی بر تزریق بودجه به باشگاه برای ادامه لیگ داده شده اظهار داشت: مالک حقوقی باشگاه نفت شرکت ملی نفت ایران است و این شرکت در ابتدای فصل به صورت مکتوب برای در اختیار گذاشتن منابع مالی از طریق راهکارهایی به ما تعهد داد و قرارداد اعضای تیم براساس همین تعهد بسته شد.
 
وی ادامه داد: بنابراین شرکت ملی نفت باید به تعهدات خود با سرعت بیشتری عمل کرده و به باشگاه منابع مالی تزریق کند، ما نیز در باشگاه نفت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مالی به کار گرفته ایم و به طور حتم این موضوع را به نتیجه خواهیم رساند.
 
قنبرزاده درباره این که چرا شرکت ملی نفت نمی تواند در زمان مناسب به تعهدات خود عمل کند،گفت: به هر حال شرکت ملی نفت به دلیل موانع قانونی موجود برای کمک به باشگاه نفت نمی تواند از منابع دولتی استفاده کند و مجبور است از شرکت های خصوصی زیر نظر خود به باشگاه بودجه دهد، اما این شرکت ها نیز به سبب تحریم ها با محدودیت هایی مواجه هستند.
 
وی افزود: از طرفی قرارداد سازمان لیگ با شرکت تبلیغات محیطی به دلیل مشکلات مالی آن شرکت تا حدودی به هم ریخته و اگر آن ها می توانستند به تعهدات خود به خوبی عمل کنند سهم باشگاه نفت از این قرارداد به حدود 6 میلیارد می رسید و دیگر با مسائل این چنینی مواجه نبودیم.
 
مدیرعامل باشگاه نفت ‌تهران درباره احتمال شکایت اعضای تیم بیان کرد: به آن ها حق می دهم از شرایط موجود ناراحت باشند، چراکه شرکت نفت موظف بوده به تعهدات خود عمل نماید و قراردادها براساس تعهد مسئولان این شرکت بسته شده است. از مقامات عالی وزارت نفت این است که دستور فرمایند شرکت ملی نفت ایران به وعده های خود توجه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار