حمله قلبی مربی نفت در تمرین امروز

مربی بدنسازی تیم فوتبال نفت تهران در تمرین امروز دچار حمله قلبی شد.

حمله قلبی مربی نفت در تمرین امروز
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین فوتبال نفت تهران در حالی پس از وقفه یک روزه ظهر امروز در ورزشگاه نفت تهران‌سر پیگیری شد که علی‌رضا منصوریان سرمربی زرد پوشان پایتخت به دلیل رسیدگی به برخی امور شخصی در این تمرین غیبت داشت.

ایمان مبعلی هافبک طراح تیم فوتبال نفت تهران نیز در تمرین امروز حضور نداشت. اما حاشیه‌ای ترین نکته تمرین امروز نفتی‌ها در اواسط این جلسه تمرینی رقم خورد جایی که علی‌اکبر دارستانی مربی بدنساز این تیم در حالی که دقایقی از گرم کردن بازیکنان نفت زیر نظر وی می‌گذشت در میانه‌های میدان دچار عارضه قلبی شد و بلافاصله با کمک اعضای کادر فنی به کنار زمین آمد و روی سکوی جلوی نیمکت دراز کشید.

پزشکان تیم فوتبال نفت تهران با تلاش‌های خود حال دارستانی را تا حدودی بهبود بخشیدند، اما پس از چند دقیقه مربی نفت دوباره دچار وخامت حال شد و این بار با دستور رحیم ایرانیان سرپرست تیم، اورژانس به محل تمرین آمده و دارستانی را به بیمارستان فیاض بخش انتقال دادند، البته تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان نفت دلیل شک ناگهانی به دارستانی را مشکلات مالی باشگاه می‌دانستند.

انتهای پیام  /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار