انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 145 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان های گچساران و باشت با حضور چشمگیر مردم در حال انجام است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این دو شهرستان یک ساعت قبل از شروع رسمی در جلوی شعب اخذ رای برای انداختن آرا به صندوق ها در پشت شعب اخذ رای تجمع کرده بودند.
اینجا پیر و جوان، خرد و کلان آمده اند تا بار دیگر وفاداری خود را به نظام جمهوری الامی ایران را به تصویر بکشند.
اینک همه آمده اند تا با آری گفتن دوباره به نظام مردم سالاری دشمنان ایران اسلامی را ناامید کنند.
فرماندار گچساران گفت: عوامل اجرایی ، نظارتی و انتظامی شبعه های اخذ رای از ساعت ها قبل از آغاز رای گیری در مکان های پیش بینی شده در شهر و روستاها حاضر شدند تا صندوق ها را آماده کنند.
عبدالرحیم رحیمی بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده در هر یک از شعبه های پیش بینی شده دو صندوق رای برای جمع آوری آرای مردم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مستقر شده است.
رحیمی ادامه داد: رای گیری در فضایی آرام با شور و نشاط خاصی در شعب اخذ رای این شهرستان در حال برگزاری است.
وی ابراز کرد: در مجموع 101 شعبه اخذ رای برای برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برای شهرستان گچساران پیش بینی شده است.
رحیمی با بیان اینکه مشکلی در زمینه تعرفه در شهرستان گچساران وجود ندارد گفت: تعرفه ها به اندازه کافی و متناسب با میزان آرای به صندوق ریخته شده در انتخابات گذشته در هر شعبه، در اختیار نمایندگان فرمانداری در شعب و روسای شعب قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: فرآیند رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان گچساران آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.
رحیمی در خصوص احتمال تمدید انتخابات افزود: تمدید انتخابات در صورت نیاز با پیشنهاد استاندار و تایید وزیر کشور انجام می شود.
وی ابراز کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و قانونی در شهرستان گچساران فراهم شده است.
95هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان های گچساران و باشت وجود دارد.
این دو شهرستان 150 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد یک نفر را راهی بهارستان خواهند کرد.
انتهای پیام /
برچسب ها: شور ، همبستگی ، رای ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.