استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

همه امکانات برای جمع‌آوری آرای مردم در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه امکانات برای جمع‌آوری آرای مردم در استان فراهم است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید موسی خادمی در شعبه 21 در دبیرستان شهید بهشتی یاسوج پس از انداختن رای خود در صندوق با حضور در جمع خبرنگاران حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای را نشان‌دهنده عشق به ولایت و تبعیت از رهبری برای تعامل و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی عنوان و اظهار کرد: همه امکانات برای جمع‌آوری آرای مردم در استان فراهم است.

وی با بیان اینکه از ساعات اولیه آغاز رای گیری تاکنون شاهد حضور گسترده و وسیع مردم در انتخابات بوده‌ایم، تصریح کرد: مردم برنده نهایی این انتخابات هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مناطق کوهستانی و بحرانی استان نیز شناسایی شده و تدابیر لازم برای جمع‌آوری آرای این مناطق اندیشیده شده است، اذعان کرد: یک هزار خودرو و دو بالگرد برای جمع‌آوری آرای مردم در مناطق عشایری، روستایی، کوهستانی و بحرانی استان در نظر گرفته شده است.

این مسئول فعالیت خوب و مطلوب کاندیداها را عامل ایجاد انگیزه در مردم و زمینه‌ساز حضور گسترده آنها در انتخابات عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم با همدلی، همکاری و وفاق مطلوب و شایسته مردم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و خاص در استان باشیم.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه شمار کاندیداها را در کهگیلویه و بویراحمد 20 نفر بیان کرد و افزود: حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا 11 کاندیدا، حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده 6 کاندیدا و حوزه انتخابیه گچساران و باشت 3 کاندیدا دارد ضمن اینکه سه حوزه انتخابیه اصلی و 16 حوزه انتخابیه فرعی در استان داریم.

فتاح محمدی با بیان اینکه 771 شعبه رای برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد، گفت: 388 شعبه سیار و 383 شعبه ثابت آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

محمدی گفت: با توجه به اینکه زمان آغاز رای‌گیری انتخابات هفتم اسفند از ساعت هشت صبح تا حداکثر 18 عصر است، از مردم خواست در زمان مشخص شده در شعبه‌های رای‌گیری حاضر شده و رای خود را به صندوق بیندازند.

این مسئول تنها مرجع مطمئن برای اطلاع رسانی به مردم را صدا و سیما و رسانه ملی عنوان و تصریح کرد: اخبار و برنامه‌های انتخابات تنها توسط ستاد انتخابات استان اعلام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید به شایعات و اخباری که هیچ‌گونه مستندی ندارند توجه کنند، یادآور شد: اخباری که بدون مستندات کافی و کامل از منابع غیر رسمی اعلام می‌شود قانونی نبوده و مردم نباید به آنها توجه کنند ضمن این که هر گونه خبری از جمله نتایج انتخابات توسط ستاد انتخابات استان اعلام خواهد شد.

محمدی در پایان با تاکید بر حفظ و برقراری نظم، امنیت و احترام به دیگران، گفت: این موارد از مهم‌ترین موضوعات در برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن بوده و از همه مردم استان می‌خواهیم مانند گذشته همکاری لازم را با مجریان انتخاباتی داشته باشند.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.