رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد:

مردم برای تسهیل فرایند رای گیری کارت ملی را همراه داشته باشند

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار با ارائه شناسنامه توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است اما برای تسهیل فرایند رای گیری، کارت ملی را همراه داشته باشند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،فتاح محمدی روز جمعه در محل ستاد انتخابات استان افزود: اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری بجز شناسنامه قابل قبول نیست.
وی اظهار کرد: از کلیه رأی دهندگان گرامی درخواست می شود، جهت تسهیل درامر رأی گیری کارت یا شماره ملی خود را همراه داشته باشند.
محمدی، همچنین از اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی خواست تا در شعبه اخذ رأی در تمام طول مدت اخذ رأی یک دستگاه رادیو را روشن نگهدارند تا از دستور العمل های فوری ستاد انتخابات کشور که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می شود آگاه باشند.
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: رای دهندگان نام نامزد مورد نظر خود را حتماً در برگ رأی مربوط به همان انتخابات درج کنند.
محمدی تاکید کرد: با توجه به اینکه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری همزمان برگزار می شود رأی دهندگان، نام نامزد مورد نظر خود را در برگ رأی مربوط به همان انتخابات درج کنند و برگ های رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری درصندوق های مربوط به آن انداخته شود.
وی تصریح کرد: همه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد و در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحاء شود .
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.