امام جمعه یاسوج با بیان اینکه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصتی برای شرکت در سرنوشت کشور است، گفت: انتخاب آگاهانه اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند امسال را دوچندان می کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی افزود: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد با شور و نشاط و به طور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند امسال حضور یابند.
وی بیان کرد: رای دادن یک وظیفه مذهبی، شرعی، ملی و اجتماعی است و لزوم آن کمتر از واجبات دینی نماز و روزه نخواهد بود.
حسینی اظهار کرد: رای دهندگان در کهگیلویه و بویراحمد بکوشند در اول وقت، همراه با وضو، با قصد قربت و برای رضای الهی و کوری چشم دشمنان رای خود را به صندوق ها انداخته و به این وظیفه مهم به نحو احسن عمل کنند.
وی عنوان کرد: از مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات هفتم اسفند امسال در کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود با کمال دقت از آرای مردم این استان به عنوان امانت حفاظت کرده و رسالت امانتداری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
حسینی ابراز داشت: ملت انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی دارای دشمنان متعدد لجوج و عنود هستند.
وی افزود: حضور گسترده ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند امسال موجب خنثی شدن توطئه های شوم دشمنان و بیان عزت و اقتدار نظام، انقلاب و کشور می شود.
حسینی گفت: چنانچه رای دهندگان، مجریان و دست اندرکاران انتخابات هفتم اسفند امسال در کهگیلویه و بویراحمد به وظایف خود به درستی و دقیق عمل کنند دوستان نظام و انقلاب شاد و دشمنان و بدخواهان نیز مایوس خواهند شد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه هفتم اسفند امسال برگزار می شود.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.