سارقان پراید توسط کارآگاهان پلیس آگاهی سربیشه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بيرجند؛ فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت:فردی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110عنوان کرد که خودروی پراید او توسط دو مسافر سرقت و وی در کنار جاده رها شده است.

وی افزود:کارآگاهان اداره پلیس آگاهی شهرستان پس از دریافت این اطلاعات به محل اعزام شدند و مشاهده کردند فرد مالباخته کنار جاده نشسته است و در اظهارات خود عنوان داشت دو نفر پس از مراجعه به آژانس محل کارم برای رفتن به یکی از روستاهای توابع شهرستان سربیشه تقاضای خودرو کردند و وقتی مسافتی را در جاده طی کردم یک نفر از آنها با تهدید خواست که تمام مدارک خودرو را در اختیار او قرار دهم و مجبور شدم خودرو را به همراه مدارک به مسافر نماها تحویل دهم و آنها مرا در کنار جاده رها کردند.گفت:با اقدامات پلیسی و همکاری فرد مالباخته تنها سرنخ به دست آمده از پرونده رد یک سارق حرفه ای در این سرقت نمایان شد.

سرهنگ فولادی افزود:کارآگاهان با اقدامات فنی پلیسی محل اختفای سارق را شناسایی و با هماهنگی های قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی گفت:سارق به جرم مرتکب شده اعتراف کرد و همدست خود را لو داد که مأموران با اجرای طرح مهار در حالی که وی قصد فرار داشت دستگیر کردند.

وی افزود:در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی به مالکان خودرو توصیه کرد اگر در صورت نیاز مشخصات مسافران را بگیرند و هرگز فریب مبالغ کلان را برای جا به جایی مسافر نخورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.