پرونده فعالیت سه ماهه سوم برداشت کوتاه با اکران 6 فیلم تولید شده مشهدی امروز بسته می شود.

برداشت کوتاه 9 ماهه شد/ اکران پنجگانه در هویزه

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عضو شورای سیاستگذاری برداشت کوتاه با اعلام اینکه برداشت کوتاه در سه ماهه سوم فعالیت خود، همچون دو دوره قبل30 فیلم کوتاه از سینمای استانی، ملی و بین المللی اکران کرده است، گفت: در برداشت کوتاه امروز تولیدات اخیر فیلم کوتاه مشهد را در پردیس سینمایی هویزه به نمایش می گذاریم.

احمدرضا کرمی با اشاره به اینکه این فیلمها تولیدات انجمن سینمای جوان مشهد، حوزه هنری خراسان رضوی و فیلمهای کوتاه مستقل می باشند، افزود: 6 فیلم کوتاه «آدم کش» ساخته مسعود شهری؛ «اتاق 113» ساخته جواد فلاحی؛ «فروتنی» ساخته سعید نجاتی؛ «بی هودگی» ساخته زهرا اخلاقی؛ «انسان برای انسان» و «صندلی داغ» ساخته مصطفی ستاری اکران می شوند.

سعید نجاتی میهمان آخرین برداشت کوتاه 94

وی علت اینکه پرونده سه ماهه فعالیت برداشت کوتاه دو هفته زودتر از پایان اسفند بسته می شود، تصریح کرد: اگر با رایزنی های معاونت هنری حوزه هنری خراسان رضوی با برگزار کنندگان جشنواره فیلمهای 100 ثانیه بتوانیم، بخش مسابقه این جشنواره را در جلسه آینده برداشت کوتاه اکران می کنیم؛ در غیر اینصورت طبق برنامه قبلی در روز12 اسفند اکران انیمیشن خواهیم داشت و همزمان کارگاه «با هم فیلمنامه بنویسیم» محمد گذرآبادی برگزار می شود.

این فیلمساز مشهدی همچنین به آخرین جلسه برداشت کوتاه در سال 94 اشاره کرد و گفت: آخرین جلسه برداشت کوتاه 19 اسفند با اکران دو فیلم «صراحی» و «سربازان لک‌لک‌ها را دوست دارند» ساخته سعید نجاتی برگزار می شود.

کرمی تاکید کرد: جلسه آخر برداشت کوتاه با حضور کارگردان دو اثر فوق برگزار می شود.

وی افزود: فیلمهای برداشت کوتاه این هفته، امروز 5 اسفند، در سالن شماره 5 سینما هویزه اکران می شوند.

برداشت کوتاه چهارشنبه ها ساعت 17 الی 19 در سالن 8 سینما هویزه به اکران و نقد و بررسی فیلمهای سینمای کوتاه استان، ایران و جهان می پردازد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.