بخش ملی جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای همزمان با تهران و 8 استان دیگر در مشهد نیز اکران می‌شود.

اکران آثار جشنواره فیلم 100 در مشهدبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آثار راه یافته به بخش رقابتی و غیررقابتی جشنواره فیلم 100 همزمان با تهران در سینما هویزه مشهد نیز اکران می شوند.

افتتاحیه دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای امروز 11 اسفند با حضور مسئولان ارشد حوزه هنری در تهران برگزار می شود و آثار این جشنواره 12 و 13 اسفند همزمان در 8 استان کشور اکران می‌شوند.

فیلمهای این دوره از جشنواره در بخشهای مختلف «مسابقه ملی»، «مسابقه بین‌‌المللی»، «غیررقابتی»، «نمایش ویژه آثار جشنواره‌های بین‌المللی»، «برگزیدگان دوره نهم»، «آثار منتخب المپیاد دانش‌آموزی» و «تیزرهای تبلیغاتی اخلاقی» دسته بندی شده اند.

در این جشنواره 117 اثر در قالب انیمیشن، داستانی و مستند به بخش اصلی(مسابقه ملی)، و 52 اثر از 27 کشور به بخش خارج از مسابقه بین المللی، و 58 اثر نیز به بخش مسابقه بین المللی راه یافتند.

هیات داوران بخش مسابقه ملی را رسول صدرعاملی، محمدرضا جعفری جلوه، بهرام عظیمی، مهرداد غفارزاده و هادی مقدم دوست تشکیل می دهند و مجید مجیدی نیز رئیس هیات داوران این جشنواره بین المللی است.

همچنین همزمان با برگزاری جشنواره، کارگاه آموزشی "با هم فیلمنامه بنویسیم" به سرپرستی محمد گذرآبادی در حوزه هنری مشهد دائر است. 

اختتامیه جشنواره نیز روز جمعه به همراه معرفی و تقدیر از برگزیدگان در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار می شود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.