معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت :امسال یک هزار و 148 پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان دایر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ رضا حسنلو گفت: امسال بیست و ششمین سال برگزاری جشن نیکوکاری در استان زنجان طی روزهای 12، 13 و 14 اسفند ماه با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر سال این جشن به مناسبت تاسیس کمیته امداد همزمان با 14 اسفند برگزار می‌شودافزود: این جشن در روز 12 اسفند ماه با همکاری کمیته امداد، همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و اولیا و مربیان برگزار می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد : در روز 13 اسفند ماه نیز پایگاه‌های کمیته امداد با همکاری سازمان بسیج مستضعفین، مساجد و مراکز نیکوکاری، صدا و سیما و کمیته امداد در پایگا‌ه‌های معابر و میادین دایر می‌شود.

حسنلو با بیان اینکه سومین روز از جشن نیکوکاری نیز جمعه 14 اسفند ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه در مصلاهای برگزاری نماز جمعه در مرکز استان و شهرستان‌ها و با همکاری و هماهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه اجرایی خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود در این سه روز کمک‌های مردمی در قالب هدایای نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری می‌شود، و در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و 148 پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان دایر خواهد شد، گفت: عوامل همکار و اجرایی در این جشن امسال 3 هزار و 860 نفر خواهد بود.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: برپایی ، جشن ، نیکوکاری ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.