سریال «برادر» پس از یک هفته تصویربرداری به بازار بزرگ تهران می‌رود.

نعمت چگینی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «برادر» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساخته‌ جدید خود گفت: سریال مناسبتی «برادر» سه روز پیش با حضور مسعود صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در شهرک سرچشمه، دهکده‌ المپیک به کارگردانی جواد افشار کلید خورد.

وی ادامه داد: گروه بازیگری و کارگردانی این روزها در خانه حاج کاظم پهلوان با ایفای نقش بازیگرانی چون حسن پورشیرازی، کامبیزدیرباز، پوریا پورسرخ، سوگل طهماسبی و سهیلا رضوی جلوی دوربین افشین احمدی رفته است و تا یک هفته در دهکده المپیک مشغول کار هستیم.

چگینی با بیان لوکیشن‌های متعدد در شهر تهران بیان کرد: مجموعه تلویزیونی «برادر» پس از تصویربرداری در خانه حاج کاظم پهلوان، در این روزهای شلوغ به بازار بزرگ تهران و حجره‌ برنج‌فروشی او می‌رود.

وی پیرامون اجرای طراحی صحنه عنوان کرد: تا به امروز و در این روزها دکور 8 تا حجره را در بازار بزرگ تهران زده‌ایم و همچنان نیمی از اجرای صحنه‌ها مانده است. همچنان «برادر» به طور همزمان تدوین و صداگذاری آن انجام می‌شود.

چگینی خاطرنشان کرد: سریال «برادر» تا 28 اسفند ماه در سال جاری تصویربردای می‌شود و ادامه‌ آن پس از دو یا سه روز تعطیلی در اوایل فروردین دوباره آغاز می‌شود.

وی در خصوص روایت داستانی سریال مناسبتی «برادر» اظهار داشت: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه‌نگار پرجنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنج‌های تاریخ گذشته به ایران مبارزه می کند.

تهیه‌کننده مجموعه‌ نوروزی «پله پله» افزود: این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاق چیان این تجارت با حاج کاظم پهلوان شده و ...

چگینی درباره ساختار مجموعه تلویزیونی «برادر» عنوان کرد: سریال مناسبتی «برادر» با  ساختاری درام با موضوع واردات برنج‌های مسموم و قاچاق مخالفت می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: داستان «برادر» 6 سال پیش با همکاری  آرش قادری نوشته شد و  امسال به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تغییراتی در فیلمنامه برای شبکه دو سیما آماده شده است.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «برادر» با  بیان اسامی بازیگران و گروه کارگردانی توضیح داد: این سریال مناسبتی به قلم آرش قادری و ایفای نقش بازیگرانی چون سهیلا رضوی، حسن پورشیرازی، کامبیز دیرباز، سوگل طهماسبی، پوریا پورسرخ، کاوه خداشناس، رضا توکلی، بیوک میرزایی، سید مهرداد ضیایی، مژگان بیات، قدرت‌الله صالحی و دیگر بازیگران به کارگردانی جواد افشار تهیه‌وتولید می‌شود.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «برادر» به تهیه‌کنندگی: نعمت چگینی، کارگردانی: جواد افشار، نویسندگی: آرش قادری، تصویربرداری: افشین احمدی، صدابرداری: هادی افشار، طراح صحنه: فرهاد عزیزی و ونوس اباذری، طراح گریم: سید جلال موسوی، تدوین:بابک رضاخانی، آهنگسازی: فرزین خالعتبری،  مدیرتولید: ناصر هادیان‌فر و... تهیه و تولید می‌شود.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار