دبیر در جلسه علنی شورای شهر تهران:

جلسات حسابرسی شهرداری هفته آینده آغاز می شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسات مربوط به حسابرسی سازمان های شهرداری تهران از هفته آینده مجددا در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بودجه سال 95 شهرداری تهران اظهار داشت: در بودجه سال 95 نسبت به سال جاری کاهش 14 تبصره بودجه و شفاف کردن ردیف های بودجه را داشتیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده کد پروژه هایی را داشتیم، افزود: پروژه های نیمه تمام در شهر تهران در برنامه سال 95 باید به پایان برسند چراکه در سال آینده اجازه آغاز هیچ پروژه جدیدی را به شهرداری ندادیم و کد پروژه های جدید کمک به مساجدی قدیم و همچنین کمک به 5 مسجد جدید بود که با نظر شهرداران در بودجه گنجاندیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه این سیاست برای افزایش تمرکز بر روی اتمام پروژه های نیمه تمام در پیش گرفته شده است، تصریح کرد: لایحه بودجه سال 95 در تاریخ 3 اسفندماه به فرمانداری ارسال و همچنین مقرر شد طبق روال در جلسه کمیته تطبیق با همراهی آقای چمران در فرمانداری شرکت کرده و توضیحات لازم را ارائه کنیم.

دبیر با تاکید کرد: جلسات مربوط به حسابرسی سازمان های شهرداری تهران از هفته آینده مجددا در دستور کار صحن شورا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار