عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: احداث خط متروی فاطمی ،تجریش و نیاوران باید در طرح جامع حمل ونقل و ترافیک بررسی شود و مسیر قانونی را طی کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص اجرای خط متروی فاطمی ،تجریش و نیاوران اظهار داشت: احداث خط باید در طرح جامع حمل ونقل و ترافیک بررسی شود و مسیر قانونی را طی کند.

وی افزود: این طرح باید ابتدا در کمیسیون عمران بررسی شود و به تصویب برسد و در حال حاضر فقط گزارش آن به کمیسیون عمران ارسال شده است.

عضو کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: اجرای این خط مترو در طرح جامع حمل و نقل وترافیک وجود ندارد و باید ابتدا توسط کمیسیون عمران شورا و بعد در شورای عالی حمل ونقل و ترافیک به تصویب برسد.

شاکری گفت: شهرداری اعلام کرده است که بودجه اجرای این طرح از محل مازاد درآمد ها ناشی از بارگذاری مجتمع های ایستگاهی در محدوده‌ی مجاز طرح در منطقه تامین می شود و نیازی به تصویب بودجه ندارد.

وی بیان کرد:حتی اگر اجرای خط مترو فاطمی قرار است از محل مازاد درآمد منطقه تامین شود ،این درآمد ابتدا باید به حساب خزانه واریز شود و بعد از تصویب طرح در کمیسیون عمران ،بودجه تخصیص داده شود.

اقبال شاکری در نهایت در اعتراض به این طرح صحن شورا را ترک کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار