مدیرعامل مترو تهران و حومه گفت: با افتتاح این 57 واگن 200 هزار مسافر در سطح شهر جا به جا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هابیل درویش مدیرعامل مترو تهران و حومه در مراسم بهره‌برداری از 57 دستگاه واگن مترو تهران و حومه، با بیان این که با این تعداد واگن بیش از 200 هزار سفر به سفرهای مترو اضافه خواهد شد ،اظهار داشت: هزینه ساخت این واگن‌ها 200 میلیارد تومان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه این تعداد واگن به صورت بومی و داخلی ساخته شده است، افزود: برای ساخت مترو فرودگاه مهرآباد طراح خارجی از ما 36 ماه زمان خواسته بود اما ما از نیروهای داخلی استفاده کردیم و در چند روز آینده نیز این خط را با چهار ایستگاه افتتاح خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان این که می توان نیاز تهران را در بخش واگن تامین کرد، تصریح کرد: شهرداری تهران ظرفیت این را دارد که برای تمامی کلانشهرهای ایران واگن بسازد.

درویش با تاکید بر اینکه اولویت ساخت واگن برای شهر تهران است، یادآور شد: در حال حاضر 20 رام قطار داریم که باید به اورهال برسد.

وی با بیان اینکه خط فرودگاه مهر‌آباد با 4 ایستگاه به بهره برداری خواهد رسید، گفت: با افتتاح این خط روزانه بیش از 70 هزار نفر از این خط استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان این که خط ویژه مترو فرودگاه مهر‌آباد بومی ساخته شده است، بیان کرد: این امر در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار